Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene marre jete njerezish te pafajshem.kjo ka qene edhe ajo cka ka shprehur Shekspiri ne vepren e tij,’’Romeo dhe Zhulieta’’.
"Romeo e Zhuliet" nje nga tragjedite me te famshme ne bote, ne qender te se ciles, qendron dashuria e re midis Romeos e Zhulietes, dashuri kjo e cila bie ne konflikt te pashmangshem midis urrejtjeve te familjeve te tyre,gje qe con edhe ne fundin tragjik te vepres,pra vdekja e dy te dashuruarve.Keshtu Shekspiri na ka treguar nje realitet te hidhur ,por ne menyre estetike dhe teper mallengjyese.Burimet e frymëzimeve të Shekspirit janë të ndryshme, mirëpo gjithçka që ka huazuar, ai e ka përpunuar në një mënyrë të vetën, orihjinale. Autori hyn thellë nën botën e tyre të brendshme duke bërë analiza psikologjike të jashtëzakonshme të veprimeve e të sjelljeve të tyre.Shekspiri eshte dalluar per origjinalitetin dhe fjalet teper te ndjeshme qe ka perdorur ne veper te cilat kane qene detaje zbukuruese e I kane shtuar vepres nje vecanti te madhe.Romeo dhe Zhulieta jane misherimi I nje dashurie te madhe por njekohesisht te pamundur e te dhimshme per shkak te armiqesise dhe urrejtjes qe ekziston midis familjeve te tyre.Ketu goditen veset njerezve arrogante te cilet nuk vene asgje perpara arritjes se qellimeve te tyre egoiste qe ne kete rast jane Kapuletet dhe Montaget te cileve nuk u intereson lumturia e femijeve te tyre perpara hakmarrjes.
Ndoshta pervec kenaqesise,gjate leximit te kesaj vepre duhet te ndjejme keqardhje per disa njerez qe na rrethojne.Ndoshta duhet te ndalemi e te arsyetojme,a po veprojme ne menyren e duhur?A eshte vertet me e rendesishme te shkaterrosh jete vetem e vetem per te mos ulur koken perpara armikut?Epo pergjigjet e ketyre pyetjeve jepen qarte ne veper dhe shekspiri ka merita te medha per sa I perket menyres sesi ai ne I ka paraqitur keto.’’Romeo e Zhuliet’’ nje veper e nje autori qe nuk do te harrohet kurre…
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
rrushdhie
Email:
rrushdhie@gmail.com
Komenti:
Po shikoj animenë që quhet Romeo x Juliet, e cila esht 26 episode dhe 1 episod esht 25 minuta. boiii