Data e postimit: 2016-03-08 19:49:01
Shikime: 4361
|
|
Likes:
1
Dislikes:
1
Titulli:
Kosova eshte e bukur
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Kosova tash eshte vendi me i kriuari ne bote.Ne vitin 90-99 shkollat tona oretpolicore nuk lin te mesonin ne gjuhe shqipe.Sebret e kishin quar nje kusht qe te mesonin ne shkollat tane.Qe te mesonin ne gjuhen e tyre.Por shqipetaret nuk pranuan qe te mesonin ne gjuhen tyre.Shqiptaret ne ate kohe u detyronin te shkonin nje shtepi private qe te mesonin ne gjuhe shqipe.Por aq shitoret,spitalet,univrzitetet u detyronin edhe ata te rrine nje shtepi private e qe te shesin qe mesojne e qe shpetojne.Tash Kosova eshte vendi i lire ka pavasersin ka shitore ka market ka dotroket e gjitha.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Baki Imria - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Kosova+eshte+e+bukur/5002
Vepra te ngjashme
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
|
harry potter dhe gu...
Lloji: Ese shpjeguese
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemorti...
|
LIRIA E INDIVIDIT N...
Lloji: Ese shpjeguese
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES
Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri...
|
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
|
Nena
Lloji: Ese shpjeguese
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten p...
|
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni:
Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
|
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
|
Individualizmi
Lloji: Ese shpjeguese
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dh...
|
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
|
Nene mos qaj
Lloji: Ese shpjeguese
Nene mos qaj mos ma dhuro lotin edhe mua mos lejo te lendohet zemra ime nene fjalet per ty nuk mund ...
|
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
|
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|