Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-08-13 14:56:24
Shikime: 746
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Bukuria femërore burim vlerash dhe sakrificash

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Bukuria femërore
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Introduksioni:
Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ese, do të eksplorojmë bukurinë femërore duke i dhënë rëndësinë e duhur vlerave dhe sakrificave që ajo përfaqëson.

Tema 1: Vlerat që reflektohen në bukurinë femërore
Bukurinë femërore e karakterizojnë jo vetëm karakteristikat fizike, por mbi të gjitha, vlerat dhe cilësitë mendore dhe shpirtërore. Fisnikëria, harmonia, durimi, humanizmi, guximi dhe përkushtimi janë vetëm disa prej vlerave që bukuria femërore përcjell. Femrat ,nëpërmjet përfaqësimit të këtyre vlerave, kontribuojnë në krijuarje të marrëdhënieve të shëndetshme dhe harmonike në shoqëri.

Tema 2: Sakrificat që ndërlidhen me bukurinë femërore
Bukuria femërore nuk është vetëm për të ardhurit panda e jeshile. Ajo sjell me vete një përgjegjësi të madhe për të kujdesur për veten dhe për të tjerët. Njëra ndër më të vlefshmet sakrificë që bën një femër është dashuria dhe kujdesi për familjen dhe fëmijët. Nderi, përkushtimi dhe vullneti për të luftuar për të drejtat e tyre janë disa prej sakrificave që femrat bëjnë për të siguruar mjedisin dhe kushtet e duhura për rritjen dhe zhvillimin e fëmijëve.

Tema 3: Përçarjet dhe standardet e bukurisë femërore
Megjithëse pa diskutim, bukuria femërore shton vlerë dhe ngjall admirim, është e rëndësishme të kuptojmë se sa shumë shoqëria ka ndikim në perceptimin dhe standardet e bukurisë femërore. Standardet e pamjes së bukurisë janë ndryshuese dhe të ndryshme në kohë dhe në kultura. Është e rëndësishme për femrat të besojnë në bukurinë e tyre unike dhe të reflektojnë vlerat dhe cilësitë e tyre të brendshme përmes jashtëqitjes së tyre.

Përfundimi:
Bukuria femërore është një burim i vlerave dhe sakrificave që krijon një ndikim të madh në shoqëri. Femrat janë dëshmitare të forcës dhe guximit të tyre në përballje me sfida të ndryshme në jetë dhe në ndërtimin e jetëve të harmonizuara dhe të suksesshme, duke u bazuar në vlerat dhe cilësitë e tyre mendore dhe shpirtërore. Është ky ndihmësi që krahas bukurisë fizike, vlerat dhe sakrificat përcjellin një bukuri që shtrihet përtej pamjes së jashtme dhe përzgjedhjeve tona jetësore. Duke vlerësuar dhe inkurajuar bukurinë femërore të ndërthurën me vlerat dhe sakrificat, ne ndihmojmë në krijimin e një shoqërie më të përbashkët, të drejtë dhe të harmonizuar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Bukuria+fem%C3%ABrore+burim+vlerash+dhe+sakrificash/8141


Vepra te ngjashme
Perfytyrimi i se ke...
Lloji: Ese shpjeguese
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe ...
Familja
Lloji: Ese shpjeguese
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as e...
Jul Cezari
Lloji: Ese shpjeguese
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Abuzimet
Lloji: Ese shpjeguese
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna...
Ese për Atdheun
Lloji: Ese shpjeguese
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli...
Si nje liber,filem,...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ar...
Individualizmi
Lloji: Ese shpjeguese
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dh...
magjia
Lloji: Ese shpjeguese
magjia dicka e cila shfaqet shume para syve tane . ajo ben ate cka ne nuk mund ta imagjinojme dot , ...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Mengjesi i vitit te...
Lloji: Ese shpjeguese
Mezi e prisja diten e vitit te ri edhe ate nate kur rashe per te fjetur e mendoja kete... Kur u z...
harry potter dhe gu...
Lloji: Ese shpjeguese
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemorti...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.