Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3401
Data e postimit: 2014-12-07 14:41:58
Shikime: 6019
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Te drejtat e femijeve

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: ME LEJO TE FLAS
Autori: LEA
Shkolla: SKENDERBEU
Klasa: E TETE
Qyteti: DURRES
E-mail: xheliotrotr@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve.
E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me shqiten ; hijet e mjegullta qe nuk largohen.C'te drejte kane ato te me bejne te hesht?!Shoh qiellin dhe rete qe levizin lirisht.Pse te mos veproj edhe une njesoj ;pse te kem frike te flas ;pse ti mbledh ne fyt ato qe dua te them?!Jo,une nuk pranoj,heshtjen e refuzoj.
Gjeja qe une nuk e kuptoj eshte pse femijet jane klasifikuar ne nje bote tjeter,ne nje bote te heshtur.Heshtja e ben te vetmuar.As hapat e mi nuk e thyejne dot ate heshtje.Ne femijet duhet te mesojme te flasim me kete gjuhe te sotme,me kete gjuhe te cenuar.Nuk duhet kurrsesi ta lejojme kete gje.Fjala nuk duhet duhet te prangoset.Ne duhet te flasim qe tia heqim prangat.Ne mund te flasi ,sepse gjuha nuk eshte prej xhami(nuk thyhet)-eshte elastike.Une ,si femije qe jam ,nuk do te refuzoj te ngjitem ne qiellin e lire.Po ti?!
ME LEJO TE FLAS OSE DO PELCAS!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     LEA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Te+drejtat+e+femijeve/3401


Vepra te ngjashme
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Me lejo te flas
Lloji: Ese shpjeguese
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe k...
te flase
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Fjale te Kota
Lloji: Poezi personale
Eshte e kote qe un te flas Kur askush nuk me kupton Eshte e kote qe et bertas Kur askush nuk me ...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Flas
Lloji: Leter
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjyk...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
ME LEJO TE FLAS
Lloji: Hartim
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se li...
Gjuha jone, gjuhe b...
Lloji: Hartim
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa ...
Shqiperi te uroje g...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e s...


Komentet e fundit!

Emri: kosi
Email: xhjthh@yahoo.com
Komenti: sh. e drejt!!!!!!
  Pergjigju

Emri: Bos Tym Kocka
Email: mistreci.shqiperi@yahoo.com
Komenti: shume bukur te lumte
  Pergjigju

Emri: kjkljo
Email: tole-lola@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Lea
Email: xheliotrotr@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.