Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thjesht një proces jetësor.Absolutisht që jo ! Shpeshherë i bëjmë pyetje vetes : Të hamë për të jetuar,apo jetojmë për të ngrënë ? Kjo dilemë e përmasave hamletiane ka ngjallur debat goxha të madh mes dietologëve dhe studiuesve.Megjithatë gjithkush i ka dhënë përgjigje në mënyrën e tij.Pa pasur nevojë për argumenta të shumtaAi pasqyron në mënyrën më spontane vetveten,kulturën dhe gjendjen emocionale.Ka njerëz që hanë për të larguar stresin e një dite të ngarkuar.Ka nga ata që shpalosin parimet e tyre për jetën dhe botën.Vegjetarianët nuk e hanë mishin,në emër të faunës në Tokës. Ka nga ata që hanë ,për të nisur dhe zhviluar ndjenjat e dashurisë.Sepse nuk thonë kot që dashuria fillon nga stomaku.Ushqimi ka një vlerë universale,që shpesh nuk e veme re.Ai të jep mundësinë që të forcosh miqesine.Fundja,stomaku nuk njeh urrejtje.Ushqimi mund të fillojë një revolucion që pushton botën.Mjafton të hedhësh një sy në restorante ,ku shërbehet pica italiane,sushi japonez,hamburgeri amerikan,etj.Ushqimi ka ngelur edhe në ditët e sotme,si miku ynë më i mirë.Nëse ti njeh fuqinë e këtij akti sublim,do jesh njeriu më i lumtur në botë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Ne+jemi+%C3%A7far%C3%AB+ham%C3%AB/6831
Vepra te ngjashme
Indetiteti kombetar...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate periudhes se luftes kunder osmaneve Shqiperia ka kaluar nje periudhe te veshtire, me sprova...
dashuria?
Lloji: Ese shpjeguese
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga nj...
Jeta e botes sone!!
Lloji: Ese shpjeguese
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo llo...