Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 654
Data e postimit: 2013-01-01 09:12:35
Shikime: 21020
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 7

Titulli: Te falesh

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Te falesh
Autori: Hygerta Uruci
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: Xa
Qyteti: Belsh -Elbasan
E-mail: hygertauruci@yahoo.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ta lesh ate ne doren e dhimbjes e te urrejtjes atehere kurre nukdo te jesh i afte as te falesh por as te meritosh faljen e dikujt tjeter. Per njemoment kur je e lenduar apo e zhgenjyer, ndjen se gjithçka ka humbur kuptimin qedikur kishte dhe ta falesh kete dhimbje te duket e pamundur. Sa me shume rriteshaq me shume e kupton se eshte e kote te vazhdosh duke mbajtur meri e inate nezemer, do jete gjithmone diçka qe do te te ndaloje te jesh e lumtur, te qeshesh mete vertete. Nje gje qe prishet njehere nuk do mundet kurre te kthehet ashtu siçishte ne fillim. Eshte njesoj si nje pasqyr e cila thyhet dhe sado te mundohemi tingjisim copat e saj, nuk do na japi me pasqyrimin tone te sakte. Besimi per njereziteshte shume I veshtire per tu fituar e mjafton vetem nje cast per ta humbur ate.Une mendoj se njerezit e forte dijne dhe duhet te falin sepse falja sipas mendimittim nuk do te thote qe nje raport te kthehet ashtu siç ishte ne fillim por qetesiaper shpirtin tend. Ne qofte se fal dike ne rradhe te pare duhet bere per teshpetuar veten tende nga dhimbja. Por gjithashtu e di shume mire se shpesh herenuk arrin te komandosh dot as ndjenjat pozitive e as ato negative. Dhimbja eshtenje ndjenje negative e nuk te lejon dot te mendosh ashtu siç duhet. Kemi shume pakkohe per te qene te lumtur e mendoni pak nese kete kohe duhet ta harxhojme dukembajtur lendime e trishtime ne shpirt. Mos prit asnjehere qe falja kundrejt dikujtte vije te ty. Duhet te jesh vete ti qe te kuptosh se gjerat duhet ti fitoshperfshire ketu dhe aftesine per te falur e per te bere diçka te mire per jetentende. Nuk jane te dobet apo pa karakter ato persona qe arrrijen te falin. Ata kanekuptuar kuptimin e jetes. Se nuk ja vlen te kesh nje peng ne zemer kur mund talargosh ate, nuk ja vlen te ndihesh keq me veten tende kur fajin nuk e ke ti. Dhembi te gjitha duhet te dish se per sa kohe je gjalle, duhet te ndishesh gjalle, duhette falesh veten tende sepse duke falur veten tende arrin te falesh edhe te tjeret,duke falur te tjeret behesh nje njeri I madh. Nuk ka dhimbje me te madhe se njendjenje qe nuk te lejon te jetosh I qete. Kujdesu vete per veten tende e ke per ta kuptuar se cfare ka me shume rendesi. Eshte vertete e veshtire te falesh por do te jete akoma me e veshtire te jetosh me dhimbje ne shpirt. Pas nje dite me shi do tevije nje dite me diell. Pas nje falje te sinqerte do te vije diçka me e bukur dhe me evertete. Mjafton te kemi besimin te vetja jone dhe atehere kemi per ta ndiereshpirtin e lire. Do te jemi me te lumtur, me te qete, me te sigurt.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Hygerta Uruci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Te+falesh/654


Vepra te ngjashme
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
‎"TE GABOSH ESHT...
Lloji: Ese argumentuese
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese informuese
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje p...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...


Komentet e fundit!

Emri: yllka
Email: yllka@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur
  Pergjigju

Emri: 567
Email: beni@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kledisa gremi
Email: kledisagremi@gmail.com
Komenti: shm e bkr ....esht shm e vertet
  Pergjigju

Emri: 123
Email: 123454678910123456789@hotemail.com
Komenti: ti je sh e shemtut n foto
  Pergjigju

Emri: QQQ
Email: aq@hotmail.com
Komenti: pertoj me e lexu
  Pergjigju

Emri: joana
Email: joana.erf@hotmail.com
Komenti: flm qe me shpetuat nga detyrat e gjuhes
  Pergjigju

Emri: dhyrsy
Email: ukds@yahoo.com
Komenti: bukur
  Pergjigju

Emri: nela
Email: nelallukaj@hotmail.com
Komenti: shume e bukur , bravoo
  Pergjigju

Emri: ardis
Email: ardisuruci@yahoo.com
Komenti: e bukur ...me duhet kljo per mesim .... flmmm
  Pergjigju

Emri: alma mazreku
Email: lira_rora@suhareka.net
Komenti: SHUME BUKUR
  Pergjigju
Emri: hygerta
Email: hygertauruci@yahoo.com
Komenti: flm

Emri: hygerta
Email: hygertauruci@yahoo.com
Komenti: like a boss thnx
  Pergjigju

Emri: besa
Email: marku.besa@yahoo.com
Komenti: bravo nje ese shume domethenese te pergezoj
  Pergjigju
Emri: grisela Xd
Email: Grisela.muska@yahoo.com
Komenti: Thank Youu babwww

Emri: gerta
Email: gerta60@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: oltian
Email: oltianerri@rocketmail.com
Komenti: eshte shume e bukur por edhe te verteta fjalet ne ese jane shume te bukura dhe te verteta ?
  Pergjigju

Emri: hygerta
Email: hygertauruci@yahoo.com
Komenti: e keni te gatshme :P :P
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.