Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-03-08 18:00:37
Shikime: 7288
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: plaku dhe duhani

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: plaku dhe duhani
Autori: Njomza
Shkolla: Zekeria Rexha
Klasa: 5-8
Qyteti: gjakov
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush qe ka pervoje me duhanin. Nje plak, duke u kollitur dhe duke u lekundur dhe i mbeshtetur ne bastun u afrua tregetarve. Tregetaret e luten te tregoj, ‘të mirën e duhanit’, plaku filloi.
‘Kush thithe duhan sigurisht nuk do te plaket, shtëpia e tij kur nuk do te plackitet, dhe se nuk do të lëndoj as qeni me i terbuar.
Tregtarët te kenaqur buzeqeshnin, tregimit te plakut, por pastaj plaku filloi te deshifroj fjalët e vet:
‘Është e vërtetë se njeriu qe thith duhan nuk do të përjetojë pleqëri. Duhani qe ne rini fillon te gërryej shendetin e tij shpejt dhe do të shkatërrojë atë. Hajdutë nuk do të vjedhin atë, për shkak se nuk guxojne te hyn ne shtepi nga kollitja e tij. Nuk ka qen qe do të kafshoj ate sepse ai ka bastunin ku te mbeshtetet. ”
Tregtarët ulen koken dhe pa fjale u larguan nga fshati.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Njomza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/plaku+dhe+duhani/920


Vepra te ngjashme
ese :Romeo dhe Zhu...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis ...
Futbolli
Lloji: Ese shpjeguese
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dh...
sjellja ime ne rrug...
Lloji: Ese shpjeguese
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rrez...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
Një botë pa ligje
Lloji: Ese shpjeguese
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të me...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese shpjeguese
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ...
Kultura
Lloji: Ese shpjeguese
Njeriu merr kulture gjate gjithe jetes se tij qe kur lind e deri diten qe ndahet nga jeta. Marrja e ...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
"E ardhmja"
Lloji: Ese shpjeguese
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe m...
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
te jetosh ne paqe
Lloji: Ese shpjeguese
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ...


Komentet e fundit!

Emri: Odi
Email: Odeta43@hotmail.com
Komenti: Shum bkr
  Pergjigju

Emri: lili
Email: lili@yahoo.com
Komenti: NUK ESHTE ESE POR PERSERI ESHTE NJE HISTORI E BUKUR
  Pergjigju

Emri: diana
Email: diana.l@hotmail.com
Komenti: shum bukurrrrrrrrrti meriton shum kupaaaa
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.