Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1599
Data e postimit: 2013-10-18 18:44:14
Shikime: 16290
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Jeta e botes sone!!

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jeta
Autori: Lirije Jerliu
Shkolla: Selami Hallaq
Klasa: VIII/4
Qyteti: Gjilan
E-mail: lirije_vh@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,per humbjen e atyre qe i shoqerojne deri ne sekondat e fundit, dhe ne fund zhyten ne misterin e erret te vdekjes. Jeta eshte si lulja, jo qdoher rri e qelur ndonjeher edhe vyshket.Gjerat e mira dhe te keqijat percjellin hapat tone ne jete.Jo qdoher duhet te presim gjera te mira ne jete sepse sdihet se q'sjell jeta, duhet te jemi ne gaditshmeri per gjithqka dhe te kemi parasysh ato. Jeta nuk eshte filozofi apo diqka e tille. Nese arrijme ne jete, eshte sepse vijme nga diku tjeter,cilido vend qofte ai. Jeta toksore eshte mbreteria e lenden materiale, ketu ne jete iluzioni behet i forte dhe i sigurte. Ai luan me te gjith format e jetes i ndryshon dhe i pershtat ato ne forma t ndryshme , te cilat arrijne qellimin e tij. Jeta eshte loj e qe ne fund mbetet loj e paperfunduar. Ne jet ka disa gjera qe kthehen gjithnje kete mund ta quaj qe pemt qe dukeshin te thara mbulohen me gjethe ne vazhdim , i njejti det qe ishte i qete dhe stabil egersohet me ujra dhe vale te tmerrshme. Ne jete ka shume gjera qe mund te luajn lojen e jetes ateher pse njeriu valle i mungon kesaj loje? apo kjo ka te bej me nje rasteri, por jo nuk egziston rastesia... Ne qe kemi ardhur ne jete do nisemi per n'boten tjeter ,por pa rreshtur kurre se egzistuari. Ne jete na percjell edhe shpresa, kjo fjale me pak shkronja e me kuptim te madh. Shpresa eshte ajo gjeja qe na ben te ndihemi me te forte e me guximtare per gjerat me te vogla e deri tek ato me te medha qe mbeten pa u mbaruar. Per te egzistuar shpresa duhet te egzistoj fati. Fatit nuk i dihet siq thot populli, perballja me fatin eshte e pamundur sikur lulet te qelin gjat dimrit qe te vyshken gjat veres dhe sikurse ylberi te dal pas nje acari te ftohte te bores e te zhduket gjat nje shiu me diell. Ndonjeher kur nuk i arrijme qellimet tona gjithnje fajsojme jeten, nje nga gabimet tona paresore , pse ta fajsojme jeten? duhet te fajsojme veten tonde qe ishin te dobet gjat saj gjeje, e te falenderojme jeten qe ende ndodhemi ne kembe!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lirije Jerliu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Jeta+e+botes+sone%21%21/1599


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
Jeta
Lloji: Hartim
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyr...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
thjesht jeta
Lloji: Analize letrare
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka ...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...


Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: ema123@gmail.com
Komenti: ese me kot s'kisha lexuar. Ku ndodhet hyrja, zhvillimi,mbyllja, teza, antiteza, shembujt konkrete etj? Elemente keyo kryesore te nje eseje. Plus qe ka shume gabime drejtshkrimore. Je dhe klase e 8 . U zhgenjeva plotesisht!
  Pergjigju

Emri: edri
Email: edrisakolli@yahoo.com
Komenti: shumm kot... katastrofa vet
  Pergjigju

Emri: klevis
Email: klevis@live.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: Dorjan
Email: dorjancelami@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravo ishte nje frymezim
  Pergjigju

Emri: Dorjan
Email: dorjancelami@hotmail.com
Komenti: shum e bukur bravo ishte nje frymezim
  Pergjigju

Emri: haki
Email: haki_behrami@postribe.com
Komenti: ese e mrekullueshme
  Pergjigju

Emri: Eld
Email: eldi_aliu@hotmail.com
Komenti: shum ese e mir, bravo
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: elda_matoshi@hotmail.com
Komenti: Shum mbreslenese,tlumt ese shum e mir, veq vazhdo
  Pergjigju

Emri: Ermira
Email: ermira_99@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur
  Pergjigju

Emri: Elsa
Email: elsa_starabaja@live.com
Komenti: esea me e bukur qe e kam lexuar ndonjeher, tlumt fantastike qenke
  Pergjigju

Emri: Lorena
Email: lorena_veseli@hotmail.com
Komenti: Aw ese shum e bukur, tlumt
  Pergjigju

Emri: Lira
Email: miss_lira@shqiptar.eu
Komenti: Awwww shum ese domethenese, tlumt shkelqeve
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.