Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1715
Data e postimit: 2013-11-17 16:41:10
Shikime: 9845
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Kryeminister per nje dite

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Kryeminister per nje dite
Autori: Megi Nushi
Shkolla: Eqrem Çabej
Klasa: 12A
Qyteti: Tirane
E-mail: megi.nushi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi.
Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite.

Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te prezantojme eshte i hartuar me kujdes dhe perpikmerine me te larte duke siguruar keshtu zgjidhjen e shume problemeve per te arritur te gjithe se bashku standartet europiane.
Si fillim ne apektin politik propozojme dhe do fillojme te punojme ne lidhje me arritjen e konsensusit ne parlament.
Ne aspektin ekonomik sic kemi premtuar do heqim taksat per pronen private duke i dhene mundesi te zhvillohet biznesi i vogel dhe ekonomise se tregut, keshtu arrihet mireqenia sociale.
Persa i perket mjedisit eshte nje ceshtje vertet alarmante e cila kerkon perqendrim serioz.
Turizmi do kete nje kujdes te vecante sepse konsiderohet nje nga hallkat kryesore e zinxhirit te ekonomise shqiptare duke u perqendruar ne turizmin malor dhe ate bregdetar.

Keshtu kjo eshte nje paraqitje e pergjithshme planit tone ekonomik pergjate ektij mandati udheheqes.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Megi Nushi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Kryeminister+per+nje+dite/1715


Vepra te ngjashme
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Tema : Une pro mjed...
Lloji: Ese shpjeguese
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, v...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Te jesh nje qytetar...
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Pushimet ne det dhe...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve...
Fjalim Politik
Lloji: Tekst argumentues
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrj...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
familja dhe ndikimi...
Lloji: Ese vleresuese
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te puno...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
perkedhelja ma zbut...
Lloji: Analize letrare
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngroh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.