Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2013-05-30 20:38:16
Shikime: 15036
Likes:
8
Dislikes:
2
Titulli:
E vërteta
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Në pritje të së vërtetës
E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat. E vërteta ka humbur. Jemi duke e pritur të vërtetën qe nuk vie si një autobus në stacionin e trenave. Rruga për të vërtetën është e gjatë sa një shinë e trenit, një rrugë e pafundme. Siq thot një shkrimtar i njohur shqiptar ; "Kush ngutet, mrrinë ma shpejt". Kjo thënie e spjegon ne një mënyre karakteristike të vërtetën për të vërtetën. Pragu i derës të së vërtetës është humbur. Shpresa për të vërtetën është si një specie në zhdukje, si një RC Cola pa kapak, e cila po te shkundet, derdhet, dhe nuk mund të hyjë më në punë. Pa të vërtetë nuk kemi jete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Rilind Krasniqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/E+v%C3%ABrteta/1279
Vepra te ngjashme
E kaluara ne kujtes...
Lloji: Ese shpjeguese
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kur...
ese per friken tend...
Lloji: Ese shpjeguese
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa...
Para Pasqyrës së ...
Lloji: Ese shpjeguese
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te...
Si nje liber,filem,...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta e njeriut eshte gjithmone e fokusuar ne idhujt apo shembujt qe ne ndjekim per te krijuar te ar...
5,6,7 Marsi
Lloji: Ese shpjeguese
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ...
''E ardhmja''
Lloji: Ese shpjeguese
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mu...
Nje nga problemet m...
Lloji: Ese shpjeguese
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti esht...
Perfytyrimi i se ke...
Lloji: Ese shpjeguese
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe ...
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
Ku jeni o trima!?
Lloji: Ese shpjeguese
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e din...
Braktisja e femijev...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne Kosove cdo vit braktisen rreth 70 femije,te cilet presin te gjejne ngrohtesine ne ndonje famije.J...
Fjala
Lloji: Ese shpjeguese
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo ...
Emri:
klevi
Email:
klevisguraj@yahoo.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
denisa
Email:
en.i@hotmail.com
Komenti:
bravo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Klaidi
Email:
Klaidi@yahoo.com
Komenti:
Sh bkr si e ke trajtuar temen
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
vis
Email:
ceras@live.com
Komenti:
shum nice
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
bler
Email:
ceras@live.com
Komenti:
te lumt bravooo shum bukur DDD
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti