Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2252
Data e postimit: 2014-03-26 11:37:41
Shikime: 6972
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Ku jeni o trima!?

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ku jeni o trima!?
Autori: Edwrado Hoxha
Shkolla: Bahri Nela
Klasa: 12b
Qyteti: Tirane
E-mail: eduarthoxha470@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite, ju dhat jeten qe ne sot te festojme, ju i treguat botes krenarine tone, besen tone, forcen tone, e si te mos jeni te kenaqur?! Ju jeni me teper se kaq... Po te kishte nje force mbinatyrore, ju do te vinit e do ti frynit 101 qirinjeve mbi torte, dhe do te kercenit e kendonit njezeri me ne... Si sot 101 vite me pare, ''babai'' i shtetit shqiptar tha:- STOP padrejtesive ndaj femijeve te mi, boll na e hengret dheun poshte kembeve, boll luajtet me tolerancen tone, ketu ka nje fis. Ky plak i urte dhe i mencur, ishte ai qe i vendosi vulen e kufirin dhe u tha ''STOP'' synimeve absurde te shteteve te tjera. Ndaj them me plot gojen:- Ismail qemali faleminderit. Tani ne gezojme 101 vite shtet i pavarur. Waw cfar mrekullie. E meritojme kete dite te bekuar. Pas gjithe atyre sakrificave shekull pas shekulli ia arritem kesaj dite. por, perse valle donin te na shfarrosnin?! A nuk e dinin ato qe ne jemi ''lis'' i vjeter? Apo donin te mesonin se si mbrohet nje atdhe? E di une, ju donit te na c'shqiptaronit, te nenshtronit, te na shfarrosnit. Por jo, nuk sharroset nje komb, nje nene qe eshte ushqyer me gjakun e bijve te saj me gjakun e trimave te saj. Me te vertete qe e keni vrare, prere e gjakos, me te vertete qe e keni qethur vit pas viti, por dicka e mesuat qe shqiperia nuk vdes kurre. Shqiperi, te uroj nga thellesia zemres sime gezuar ditelindjen, gezuar 101 vjetorin. Gezuar kete dite qe shume e shume trima dhane jeten per ty. Gezuar per inat te atyre qe te tradhetuan dhe te atyre qe synuan te te coptonin. Gezuar per tu sjelle buzeqeshjen ''femijeve'' te tu qe i kane marre peng ato shtete qe duhet te na kishin mbeshtetur neve dhe jo injorancen qe lindi nga pjella e mendjes sterile te tyre. Shqiperi, te uroj qe ti gezosh edhe me miliona e miliona vite te tjera. Uroj qe nip pas nipi te te festojne.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Edwrado Hoxha - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Ku+jeni+o+trima%21%3F/2252


Vepra te ngjashme
Per Shqiperine
Lloji: Ese vleresuese
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Stop Bullizmit
Lloji: Analize letrare
Leter Botes..! A ka problem bota me ne, apo ne kemi problem me boten! Gjdo njeri i ben vetes...
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
8 marsi
Lloji: Poezi personale
8 marsi dita e nenes eshte kjo dite shume e gezuar dhe me kete feste te bukur 8 marsi...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
70 vjet clirim
Lloji: Ese argumentuese
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga a...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...


Komentet e fundit!

Emri: Palushi
Email: palushishpend@gmail.com
Komenti: Mesatarisht mire, por pa strukture dhe pa hyrje te caktuar sakte mbyllja le per te deshiruar
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.