Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne si qenie njerzore dita dites jemi duke e shkaterruar cdo minute e me shume mjedisin ne menyra nga me brutalet . Jemi shnderruar ne makineri dhe ne mermer. Nuk ka me asnje vend ku ti mund te kenaqesh me gjelberimin apo me aromen e natyres qe eshte gjeja me e mire qe mund te kete.
Shtohet pyetja : Mos njerezimi , ne, kemi harruar kenaqesine e te qenurit ne harmoni me natyren dhe ta trajtojme ate me kujdes qe te kemi dhe ne perfitime prej saj ?
Une jam pro mjedisit.Jam nje individ i shoqerise njerzore qe eshte kundra cdo demtimi qe i behet tokes.Me vjen keq dhe ngrej zerin kundra cdo demi qe I behet mjedisit, kundra cdo plage qe I hapet dhe cdo pakesimi pemesh qe po ndodh.
"Njerëzit fajësojnë mjedisin e tyre. Por është vetëm një njeri për tu fajësuar , dhe vetëm një ,ata vetë." U shpreh Robert Collier. Kjo eshte ajo qe une ngre zerin cdo dite , ne cdo vend, kudo qe shof shkelje dhe demtime.Jemi ne ato qe po demtojme ate qe duhet ta mirmbanim.Ne demtojme shtepine tone, vendin ku cdo dite ne jetojme dhe na mban.Jemi masmirenjohes dhe hipokrite, s’dime te mbajme ate qe kemi dhe me pas mundohemi ta gjejme fajin tek tjeter kush kur ne te vertete faji eshte vetem i joni.
Ne nuk do të kemi një shoqëri nëse ne shkatërrojmë mjedisin, se nej shoqeri e kulturuar dhe me edukate s’do e bente kurrsesi nje veprim te atille, ajo do kujdesej.
Kush peshtyn token,ka peshtyre veten e vet ne jemi bijte e tokes dhe toka eshte nena jone duajeni dhe ndihmojeni token sic kujdeset dhe na do ajo ne. Nuk ka sesi te ndodhe ndryshe eshte nje mendim qe vjen natyrshem pa u menduar gjate per te gjetur nje pergjigje per te gjithe ata qe peshtyjne ate te cilen I solli ne jete e I mban gjalle.Ndaj ashtu si un qe jam pro mjedisit dhe e dua duke ja treguar me kujdes e duke e mirmbajtur, ashtu duhet te veprojne te gjithe.Gjithsesi dueht ta filloje nga vetja se nese e ben ti vete do ishte gjithcka shume ndryshe.Nga nje do behemi shume e nga shume mjedisi yne do te permiresohet dhe jo vetem une qe do jem pro mjedisit por do jene shume njerez dhe pse jo te gjithe.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!