Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7733
Data e postimit: 2021-10-10 14:39:19
Shikime: 1495
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: pse

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: dhuna
Autori: anonim
Shkolla: amvis
Klasa: përfundimi i shkollës mesme
Qyteti: Malishevë
E-mail: zogajb01@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pse
A ka ende këso lloj personash që mundohen t'a ulin personalitetin e një femre, që mundohen të abuzojnë, të mashtrojnë e të vrasin një femër. A kanë motër ata të cilën i bëjnë këto gjëra. A nuk kanë ndejenja që i abuzojnë femrat. Edhe ne jemi njerëz si ju, jemi qenie njerëzore si ju, pse nuk mund t'a përdorni fuqinë tuaj për të bërë një femër të lumtur me na mbajt në krah po na shkelni me këmb, a po ende jemi në kohën kur femra nuk ka pasur liri, ka qenë e ndrojtur dhe e marrshme, edhe ne na krijoi zoti ashtu siç ju ka krijuar juve, pse ju merrni njerëzve jetën në moshën më të mirë, ja u shkatërroni ëndrrat, ja u largoni familjarëve personat më të dashur, ja Boni jetën më të errët, e kta pushojnë në paqe e ju plaki nëpër burgje, a thua a do të vetëdijësohemi ndonjëherë, apo ju nuk na lejoni këtë gjë, sepse ju na prishni edhe neve, a thua a do jetë kjo ngjarja e fundit për shumë kohë, a po do ndëgjoj ende këso lloj rastesh.
Deri kur do të mundoheni të na ulni vlerat e arta e të na dhunoni, e na mytni, na masakroni dhe të ikni, të leni shenja në trup të një vajze, e më keq të një femre, pa dallim moshe, nacionaliteti. A thu a ka ksi persona ende. STOP përbuzimit, abuzimit, dhunimit dhe gjëra të tjera.
A nuk duhet kurrë me pas 1 femër liri?
A nuk mund të jetoj një femër ashtu siç do ajo?
A nuk mund të vishet një femër siç të dojë ajo?
A nuk mund të dali një femër vetëm?
A po ju nuk keni motra që të dhunoni një qenie femër, një grua, një vajzë.
Deri kur ne mos me jetu me frikën që do na grabit ndonjë njeri, e do na dhunoj, e në fund të mbyt e të hedh në një lumë, deri kur të mos kemi frikë apo kjo përcillet brez pas brezi, e gjeneratë pas gjenerate.
Po jetojmë në kohë të vështirë, por ky është një ndër rastet më të rralla, mytja dhe dhunimi i një femre, turp të keni, të uleni kokën kur na shikoni, e jo të na dhunoni e të kemi frikën dhe mos të kemi vetëmbrojtjen nga fuqia juaj. Ne nuk e kemi atë fuqinë e juaj sepse zoti na ka falur si qenie të butë, nuk ju ka japur forcën të na rrahni, dhunoni, abuzoni, e të leni të mitura, vajza, e gra në rrugë të dhunuara dhe të abuzuara seksualisht.
A thu a mund të dal e lirë, pa frikën e këtyre gjërave, a mund të dal me një djal pa frikën e këtyre gjërave, a thu a do të jem e lirë sikur të gjithë, a po e ndrojtur e frikacake.
Mosni, duajeni femrën sikur motrën tuaj, sepse ajo një ditë do të jetë ndoshta gruaja jote apo gruaja e dikujt.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/pse/7733


Vepra te ngjashme
Je ti
Lloji: Ese argumentuese
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejti...
Bukuria femërore b...
Lloji: Ese shpjeguese
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranen...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Nenes sime
Lloji: Ese pershkruese
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të nat...
Jam një vajzë që...
Lloji: Hartim
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekzi...
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike
Gruaja ne shoqerine...
Lloji: Ese argumentuese
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.