Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7173
Data e postimit: 2020-03-31 14:16:45
Shikime: 9288
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 3

Titulli: Arti dhe endrrat jane shume prane njera-tjetres.

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Arti
Autori: Ana
Shkolla: Viktor Hugo
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: anagjata61@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te hedhesh boje ne nje tablo eshte e lehte,por provo ta zberthesh kuptimin e saj,mundesh?Arti ne fakte ka ze,flet,nuk eshte i heshtur,flet por jo te gjithe mund ta degjojne le te themi ata qe duan e degjojne dhe e kuptojne.Duket sikur ngjyrat ngrihen dhe vallezojne sebashku ashtu si dhe ne enderr kur gjithcka duket kaq e bukur,kaq reale.Endrrat jane pjese e artit ku pa to mendoj se jeta do te kishte qene boshe,e zymte,pa ngjyra te gjalla.Endrrat jane art dhe arti eshte enderr,e kjo sepse ne te dyja mund te mendosh,mund te thuash,mund ta kuptosh si te duash.Je thjeshte e lire.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Arti+dhe+endrrat+jane+shume+prane+njera-tjetres./7173


Vepra te ngjashme
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese argumentuese
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte n...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
Te duash-te te duan
Lloji: Analize letrare
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.T...
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.