Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-05-12 11:42:55
Shikime: 17097
Raporto

Likes: 37 Dislikes: 7

Titulli: Nena ime!

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nena ime!
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: IX-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim!
Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime!
Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i cmuar!
Miresia ,dashuria,ngrohtesia,perkushti mi dhe buzeqeshja te gjitha keto permblidhen ne nje term te vetem ''NENE''.Keto fjale lexohen lehte ne fytyren e nenes sime!
Cdo mengjes fillon me zerin tend te embel nene.Zeri yt eshte bere melodia me e bukur e qenies sime!
Diku lexova:''Te jesh nene ,duhet te sakrifikosh!''Menjehere me erdhe ti ne mendje e dashur nene.Sakrifice eshte kur nuk resht se kujdesuri per femijen tend.Sakrifice shte kur mes loteve dhuron buzeqeshje!Sa shume mundim ,perkushtim dhe lodhje nene!Nete te vona me ne!
Ti je qetesia e shpirtit tim ,krahet e t'u jane foleja me e sigurt.E di qe prane teje jam e mbrojtur nga gjithcka!
Ti me ke treguar per boten,me ke njohur me te.Si te jetoj ne te.Me ke treguar se ne jete ka sprova qe duhet te perballemi.Sfida qe do te na bejne edhe te biem ndonjehere!Por njekohesisht me ke treguar sekretin ,se ne nuk duhet te dorezohemi!Duhet te qendrojme te forte.Me ke mesuar te jem e qete dhe tek une te mbizoteroj drejtesia.Shoh se sa te ngjashme jane keto mesime me ty nene!Ato te pershkruajne ty.Miresine tende!
Sa me fat ndihem qe te kam,keshtu besoj ndihen te gjithe me nenat e tyre.
Ti je ajo qe me jep kurajo ,sa shume do te doja te ndiqja hapat e t'u dhe te merrja cdo gje nga t'i nena ime!Sa me vlere cdo sekonde me ty!Tashme jam ende e vogel nuk do te mundesha kurre te ktheja ty ate qe ti dhe per mua ,por une kam dicka tjeter ne dore.Te te bej ty krenare,te lumtur!.Te ndjek hapat e t'u dhe keshtu e di se do t'ia dale me se miri!
Nje i urte u pyet:-Kush eshte me e bukur nena apo hena?
Ai u pergjigj:-Kur e shoh nenen e harroj henen,ndersa kur e shoh henen me kujton nenen!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Luljeta Mahmuti - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Nena+ime%21/7277


Vepra te ngjashme
Per ty nene...
Lloji: Ese vleresuese
Nene…po filloj aty ku loti perkedheli faqen tende teksa degjoje te qaren time te pare.Aty ku lumtu...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
Kujtimet E Deshmore...
Lloji: Ese vleresuese
E kujtoj edhe sot at dit kaq , Te sikletshme Ku familjet shqiptare u vrane , ku femijet Mbeten jetim...
NENA
Lloji: Ese vleresuese
ESE PER:”NENEN” Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili k...
Mjedisi
Lloji: Ese vleresuese
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaq...
Te jesh tolerant
Lloji: Ese vleresuese
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe ...
8 MARSI Dita e Nene...
Lloji: Ese vleresuese
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vet...
Femijet
Lloji: Ese vleresuese
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare n...
nena
Lloji: Ese vleresuese
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ...
Mjaft!
Lloji: Ese vleresuese
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje...
Poezi
Lloji: Ese vleresuese
Fillimi i pranveres,mbarimi i dimrit,fillimi i gjelbrimit,mbarimi i qylymit te bardhe. Nxehtesia ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.