"O malet e Shqiperise,
dhe ju o lisat e gjate,
fushat e gjera me lule,
qe ju kam ndermend dite e nate."
"Shqiperi, moj nena ime,
ndonese jam i merguar,
dashurine per ty,
zemra kurre s'e ka harruar."
Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule e vyer, ti je nje vend i bekuar, ku ty Zoti te ka falur gjithcka. Te ka falur fushat e bleruara, malet kryelarte, lumenjte e kulluar si kristal e dete e paane. Shume trima kane dhene jeten per ty,Shume te tjere kane merguar, por dashurine per ty kurre s'e kane harruar.Nuk ka semundje me "fisnike" sesa malli per ty, o atdhe! Njeriu ne atdhe ka te kaluar, por dhe te ardhme. Ne vend te huaj ka vetem te tashme. Atdheun e duam jo se eshte i madh apo i vogel,por e duam se eshte toka ku na ka rene koka. Atdheu eshte vetem nje ashtu sikurse dhe nena. Shqiperi,o atdhe, ty te ka kapluar bukuria e per ty s'ndalon krenaria. Sot je bere nje nuse e bukur veshur kuq e zi. Ne sofren tende tani po mblidhen bijte e tu nga te gjitha anet tefestojne se bashku me ty jubileun tend.70 vjet clirim! Ah,sa bukur tingellon!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Titanic
Lloji: Ese vleresuese
Titanic...
Other than a tragic historical event, I see the titanic as a crucial lesson: the one of ...
Familja dhe une.
Lloji: Ese vleresuese
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezi...
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
Komentet e fundit!
Emri:
Emili Capi
Email:
nadacapi@yahoo.com
Komenti:
Kjo po qe eshte ese jo ajo qe kishte postuar LunaBita klasa e 7. Braaaaavoooooooooooooo! Te lumte! Nuk di se cfare te them talent moj talent