Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7403
Data e postimit: 2020-08-23 15:59:31
Shikime: 1979
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton ,por nga cfare heq dore.

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Autori: Fabiana Gjoci
Shkolla: Nene Tereza
Klasa: IX-A
Qyteti: Tirane
E-mail: fabianagjoci123@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin.
Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.
-Henry Ward Becheer
Jo e gjithe bota eshte e pasur,jo te gjithe jemi perfekte dhe nuk gabojme kurre.Pasuri do te thote te kesh ate qe e fiton me mund e djerse dhe jo duke e marre "fshehurazi".Pasuri me e madhe eshte ajo cfare ke,jo ajo qe iku.Kujtimi me i madh eshte ajo qe ruan ne zemer.Kjo jete eshte vecse nje rrugetim plot sfida,por fale tyre ne po mesojme cdo dite e me shume.Sfidat jane per ata qe dine ti kuptojne.Ka nga qytetare te thjeshte qe po vuajne,por askush nuk e di.Ata jane ne meshire te fatit.Ka nga ata qe po zvarriten se tekefundit jane qytetare te thjeshte,nuk kane fuqi si paraja apo pushteti.Kjo nuk eshte barazi,kjo eshte "shtypje".Keshtu jemi te lire???Kjo eshte "demokraci"?Demokraci do te jete ajo dite ku dhe nje pushtetar te zvarritet neper gjykata,ku dhe ai nje dite te jete si gjithe te tjeret,sepse tekefundit cdo gje eshte reciproke.Nuk e di kur do te vije kjo dite,por di te them se "ne" do ta sjellim midis jush shume shpejt.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fabiana Gjoci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Nuk+behet+kush+i+pasur+nga+cfare+fiton+%2Cpor+nga+cfare+heq+dore./7403


Vepra te ngjashme
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
NDERGJEGJJA E NJOLL...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke b...
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.