~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`akoma ndihen ne zemer, megjithese nuk shkaktohen me.
Ne e kujtojme femijerine tone zakonisht ne caste te trishtuara, kur jeta nuk shkon sic duam sepse na duhet nje pike mbeshtetese per te vazdhuar para (ose per te mbetur prapa). Dicka te tille qe te na siguroje se merzija do te kaloje dhe se, ashtu si femijeria jone `perfekte`, gjithcka ne jeten tone nuk eshte ajo katastrofa, mendimi i te cilit na kaploi per momentin...
Te them te verteten, gjate gjithe pjeses se mesiperme kam perdorur veten e trete apo veten e pare shumes, ne vend qe te perdorja thjeshte ùne`. Doja qe te maskohesha ne fjalet `te gjithe`kur ne te vertete thjeshte ka nje une. Por tani e kuptoj se nuk ka asgje per te fshehur! Cdo femijeri eshte e embel por me pika te vecanta kripe ne te, asthu si e imja. Vazdhimisht e kujtoja femijerine kur merzitesha dhe, duke e trishtuar vetem me shume mendoja pse dicka aq e bukur kaloi, por gjtihcka kalon, perfshire trishtimi qe isha futur! E verbova veten per te mos pare dhimbjet e femijerise, por cdo moshe, cdo dite te jetes ka dhimbje. Kjo sdo te thote se duhet ta shuaj gezimin me te. Perkundruazi! Nese nuk do ta kisha dhimbjen, sdo dia cmrekulli eshte ndjenja e lumturise! Nuk ka asgje te keqe te ndjej dhimbje dhe sigurisht nuk ka asjge te keqe te gezohem, por keq eshte qe ta kufizoj gezimin per shkak te dhimbjes. Jo, te dyja duhet te jene te ekuilibruara.
Keshtu rrotullohet bota dhe keshtu funksionon jeta jone! Asgje nuk eshte perfekte dhe ndoshta duhet te gezohemi me kete fakt!... (E.J.P.)
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Femijeria..../405
Vepra te ngjashme
Genjeshtrat
Lloji: Ese vleresuese
Genjeshtrat e pambaruara
Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
jam krenar qe jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me ...
Mami
Lloji: Ese vleresuese
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume....
Arti dhe endrrat ja...
Lloji: Ese vleresuese
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjer...
Shkolla
Lloji: Ese vleresuese
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dh...
7-marsi
Lloji: Ese vleresuese
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane.
me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne k...
E ardhmja ime.
Lloji: Ese vleresuese
E Ardhmja Ime
Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e v...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
FAMILJA IME
Lloji: Ese vleresuese
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASN...
Jam i vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te m...
Komentet e fundit!
Emri:
Xx.io.com
Email:
xxx1@mail.com
Komenti:
kaq shm paske vujt o goc qe flet vtm per vuajtje dhe hidherime..aman mi aman me keto hidherimet e vujatet dhe trishtimet kur kujton femijerin ti!! isterike e dreqit !!!!
Emri:
beyonce bionse
Email:
juli-miftari@hotmail.com
Komenti:
ju lutem mund te me beni nje ese pershkruese me teme:“Një vend aq i afërt nga fëmijëria e largët”.
Emri:
xheni
Email:
xheniqorri@outlook.com
Komenti:
shume mire por femijeria eshte nje pjese e gezuar dhe jo nje pjese e trishtuar e jetes sone une per vete femijerine e kam shijuar ne maksimum
Emri:
hashim
Email:
hashim@hotmail.com
Komenti:
o katunar o katunar po shum mir e ka ba qika po le oj lop o mzat
Emri:
nikoleta
Email:
nikoleta_kola@yahoo.com
Komenti:
uaaa...fantastike....Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak
kjo me kujtoji veten time..thjeshte te lumte...
Emri:
hanife
Email:
hanife_rma@live.com
Komenti:
ju uroj qdo te mir ne gjithqka
keni disa fjale te bukura per te krijuar fjali
ju falenderoj per gjithqka
Emri:
Elda J. Pere
Email:
jessicamira21@yahoo.com
Komenti:
:) po filloj nga fotoja, po jam un dhe me te gjitha qe keni lexuar keni njohur askend tjeter pervec meje( se shpejti do hedh nje "autobiografi" ku kushdo qe mund ta lexoje me njeh vertet). nuk e keni idene sa gezohem kur degjoj komente te tilla, sepse shum here nuk jam e bindur me vetveten ne lidhje me shkrimet, prandaj doja tju falenderoja ju dhe gjith te tjeret per perkrahjen. Me vjen vertet keq qe nuk keni patur shum kohe per shkrim apo lexim, sepse duket se jeni terhequr jashtmase nga bota ku FLUTURON PER TE JETUAR. Por nese nuk ju vjen keq, nje verejtje: sic the, qetesohesh kur lexon, prandaj mendoj se ne cfardo rrethane duhet gjetur koha per letersine (sic kam thene diku, koha nuk ekziston), psh un ne vend qe te bej malet e detyrave, filloj lexoj :P... gezohem qe mendoni ne kete menyre ne lidhje me ato vogelsirat qe shkruaj :))) (p.s., me thene te drejten, edhe mua me plq me shum proza!!!)
Emri:
Cimi
Email:
kledi10@gmail.com
Komenti:
Edhe une ne moshen tende kam lexuar shume dhe kam shkruar. Me pelqente letersia, ne vecanti proza.
Tani jam ne moshe dhe kam ca vite qe nuk lexoj me. Ditet e ngarkuara e te vrullshme, puna dhe stresi i saj, s'me lene kohe dhe me bejne qe te mos lexoj apo shkruaj.
Shpesh hyj ketu dhe lexoj ato cfar shkruani ju. Ka shkrime qe me pelqejne sic ka edhe qe s'me terheqin fare.
Te kaloj te ty:
Te kam bere edhe njehere tjeter koment. Ti shkruan bukur. Edhe kjo me siper eshte e bukur. Edhe fotoja qe ke vene nese eshte e jotja dmth nese je ti aty, ka nje vajze te bukur. Pra c'te them? Ne keto rrethana ndjehem mire, qetesohem......