Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1765
Data e postimit: 2013-12-04 21:01:23
Shikime: 8875
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Imagjinata

Lloji: Hartim
Tema: Imagjinata
Autori: eri GaxHo
Shkolla: sefer myzeqari
Klasa: 9-a
Qyteti: peqin
E-mail: gocha_upsi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Duhet te jete mesnate,e preferuara ime...

Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri,
tak tak,,trokas ne imagjinaten time ...
mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen...
po imagjinoj per vdekjen ,do doja per nje cast mos merja fryme ,te ndjeja mungesen e jetes,
... dhe, ja ku jam ne nje dhome duke flijuar .
syte i ndjej te rrenduar nga lotet dhe pse nuk prisja te lotoja kaq shume per vdekjen, edhe pse gjeja qe me pelqen me shume te bej eshte te jetoj .
per nje cast krahet shtrengojne fort trupin dhe ndihem si mbi nje pupel. E ndjeja mungesen e nje perqafimi dhe pse nuk e kerkoja nga asnje...
ndjeja mungesen e te parit, te ndjerit, te prekurit te nje force qe une e dija qe ekzistonte e mbi te gjitha me shoqeronte kudo,nje force jo te rastesishme ,forces se Zotit .
Ndjeja se do shkoja afer tij shume shpejt e asgje s'kish me vlere ndaj doja nje shenje nga ai , te prekja besimin si te ish nje send,e kerkoja duke lotuar kur papritmas trupi im sndjen asgje .
hap syte jam ne dhomen time duke lotuar .
imagjinata ime kish shkuar larg kesaj rradhe e me beri te kuptoj se jeta te fal emocion...
te jep mesim se vetem keshtu i jep shpirtit kenaqsine e perfolur qe njerezimi se gjen asgjekundi.
ne qender te jetes je ti qe vendos ,besosh, te duash ,te dhurosh ,te shpresosh apo vetem te mbijetosh por ama, nese besimin do doje ta prekje me dore si te ish nje send ai sdo ishte me besim por thjesht nje send .
meso,duaj ,dhuro,ndjej ,marrosu ,BESO,e do kuptosh se gjithesia e shkrire ne nje ceshtje eshte jeta .
Duaje jeten per nje arsye ,le te jete arsyeja dashuria.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     eri GaxHo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Imagjinata/1765


Vepra te ngjashme
Ndjenja
Lloji: Ese pershkruese
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja p...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Kur shpalos kujtime...
Lloji: Ese pershkruese
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e d...
hartim
Lloji: Hartim
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri....
Per ty....
Lloji: Leter
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete sit...
Subkoshjenca e vete...
Lloji: Rrefenja
Nderlikimi mes minutash me ndjek ne hapat e mi te njepasnjeshem ku ritmikja qe krijojne atletet e mi...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra imeā€¦ Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
po vjen
Lloji: Poezi personale
Ne pafundesi une dhe ti rruges se pafundme te dyja bashke jemi nisur sna ndal dot asnje nje...
"Asgje"
Lloji: Poezi personale
Duhet te kaloja drejt shume qetesive, qe te me mungonin zhurmat. Duhet te qendroja vetem, per te sh...
Jam e imja
Lloji: Poezi personale
Askush s'te do sa ti veten askush s'beson tek ti.. vjen nje moment kur thua .. NDAL!! jo gjit...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...


Komentet e fundit!

Emri: melisa
Email: meli201@hotmail.com
Komenti: e bukur qenka me pelqen cuuuuuute u are amazing
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.