Ku duket balta me e embel se mjalta?!
Ne Shqiperi ne vend te tij.
Keto vargje te Cajupit i kujtoj sa here jam larg.I kujtoj me mall hapat e pare sa here jam ngritur dhe rrezuar ne dheun e tokes sime.Atdheun nuk e duam se eshte i vogel apo i madh e duam se eshte i yni.Vetem ne vend te huaj e kupton embelsine e gjuhes meme vetem atje.Ndonese jam larg dhe vuaj edi se do te kthehem nje dite tek ti Atdheu im...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Perkedhelja ma zbut...
Lloji: Hartim
Nje perkedhelje nga dora e ngrohte e nenes ti heq te gjitha mendimet e keqija nga mendja . Te ben te...
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes
Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...
Pranvera ~ dite mag...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Ma...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
JETA
Lloji: Hartim
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares...
mesuesja
Lloji: Hartim
mesuesen e dashur,
une shume e dua,
pas prinderve te mi,
me e shtrenjta per mua.
per gjera te ...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Atdheu im
Lloji: Hartim
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u ...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
vendelindja
Lloji: Hartim
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fs...
mesuesi im i pare
Lloji: Hartim
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te m...
Komentet e fundit!
Emri:
Atdheu
Email:
Erza_hasanaj@hotmail.com
Komenti:
Ska gje me te bukur se fjala atdhe aty gjen dashurin,te perkeledh.Nuk di pse njerzit ikin prej atdheut te vet jeto ne Kosov,jeto jeten bukur.