Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6090
Data e postimit: 2017-12-13 18:14:20
Shikime: 2796
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Pranvera

Lloji: Hartim
Tema: Ardhja e pranverew
Autori: Klarisa Kadria
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 9E
Qyteti: Tirane
E-mail: klarakadria6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur.
Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtojne fytyren e bukur drejt diellit.  Nje puhize here-here e fresket puth faqet e bardha bore.
Eshte stina e frymemarrjes. Ajo qe ngre shpirtin peshe me nurin e saj dhe gjalleron mendjet e dremitura me kohen. Diku prane nje fushe ngjyregjelbert, shtrati i nje lumi ngre krye. I qilimte dhe pse pa ngjyre perhap paqe anembane. Kaq mahnitese kjo pikture e gjalle. Me siguri ndjell mijera shpirtra artistesh te shpalosin ndjenje. 
E dua pranveren.
Per ate si ajo shkrihet ne pafundesine e kalter te kupes se qiellit e per larmine e shkelqimit qe percon teksa mbyt ne perqafim token.
E dua pranveren.
Per ate si vec ajo di te ndez zjarr jetesh e per motivin qe askush vecmas saj si dhuron dot zemrave gri.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klarisa Kadria - http://sq.yourliterary.com/vepra/Hartim/Pranvera/6090


Vepra te ngjashme
Kater stinet.
Lloji: Poezi peizazhi
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon,...
Kater stinet.
Lloji: Poezi peizazhi
Ne fleten e bardhe, me laprat ne dore vizatoj natyren si nje piktor i rralle. Fusha gjelberon,...
Per ate
Lloji: Poezi dramatike
Per ate do ngre dolli, me vere te kuqe te marrohem, dhe nje shishe do e pi do defrej e do gezohem...
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anemban...
"Gjethe Vjeshta"
Lloji: Pershkrim
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anemban...
21 marsi
Lloji: Ese pershkruese
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin ...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
Hartim per Pranvere...
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjit...
Nje dite dimri
Lloji: Analize letrare
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . F...
Hartim per pranvere...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbëro...
tema
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte njera nder stinet me te bukura.Lulja e pare eshte lule bore.Pranvera fillon me 21 mar...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera eshte stina më e dashur për mua.Në pranverë ti zgjohesh nga kenga e zogjve. Lulet celi...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.