Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7938
Data e postimit: 2022-04-27 16:22:00
Shikime: 1278
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Mamaja ime

Lloji: Leter
Tema: Leter mamase
Autori: Eriola Rama
Shkolla: Ismet Nanushi Kulle
Klasa: 6
Qyteti: Durres
E-mail: ramaenis184@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E dashur mami
Kjo leter eshte per ty.
Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time.
Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani.
Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shume gjera,ke kohe te mendosh per te mirat dhe te keqijat qe ke bere.Un jam menduar shume dhe kam arritur ne perfundim se kam bere shume gjera qe ty te kane merzitur shume apo nuk te kane pelqyer.Ama dije se asgje nuk e kam bere me deshiren time.Jeta e tille eshte,ama duhet te kisha mesuar se si te qendroja e forte dhe te perballoja gjithcka vetem....por...nuk munda..
Cdo here qe rrezohesha kisha nevoje te me zgjatej nje dore qe te me ngrinte dhe ajo nuk ishte kush tjeter pervec teje...Ka njerez qe te duan prej interesi ama ka dhe njerez qe te duan vertet..por ata njerez jane shume te rralle..Madje ne jeten time ke qene vetem ti....sepse te tjeret nuk donin tja dinin per mua.....Kam qene gjate gjithe jetes e vetmuar......Fale teje te pakten kisha nje shoqe qe me mbeshteste gjithmone dhe nuk me linte kurre vetem.....Ndoshta jam sjellur shume here keq me ty por me besoo se un ta kam bere kete gje vetem se isha e merzitur se pse te gjithe ne shkolle e kishin nje shoqe me te cilen te kalonin kohen,te bisedonin,te qeshnin,te luanin se bashku madje dhe te qanin se bashku por une nuk e kisha kete fat......Nuk e di pseee......vetem un jam ndryshe..ndonjehere thoja "Pse kam lindur" ndonjehere doja te veisja veten.Po ti them ty keto gjera sepse vetem ti me kupton....ti e di se si eshte gjendja imee......Ne jete kam pasur shume here vuajtje,rrezime ...e di se jeta nuk eshte asnjehere e drejte..ajo eshte me gjemba,me gura,me ferra dhe ndonjehere edhe e drejte por rruga ime ishte vetem erresire..Me ne fund po iki nga ky makth dhe me ne fund do te shoh edhe une nje enderr...........
Faleminderi t qe me degjove...... e di se ti nuk lodhesh kurre prej meje...
LAMTUMIRE MAMI(SHOQJA IME E JETES)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eriola Rama - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Mamaja+ime/7938


Vepra te ngjashme
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.