Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4800
Data e postimit: 2016-01-26 20:06:48
Shikime: 2795
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Vazhdo...

Lloji: Leter
Tema: Fatkeqesia
Autori: Armonela
Shkolla: Uznove
Klasa: 7B
Qyteti: Berat
E-mail: eldi.muka3@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E dashur vetja ime,
Po te drejtohem ty sepse e kam ven re se si jeta po abuzon me ty. E di se ajo buzeqeshja jote e perditeshme tani eshte shuar. Gjithashtu e di se shum persona te rendesishem jane larguar nga jeta jote dhe nuk kan ndermend te kthehen pas.... Por kjo gje ka 1 ane pozitive. E çi doje ti gjith ata persona te ngrysyr e te merzitur me jeten?! A nuk e kishe kuptuar se ata po ta largonin deshiren per te jetuar ty?.... Duke menduar vetem gjerat negative ne jet ti nk po i shikon ato te mirat..... A nuk i shikon ti shoqet e tua se si perpiqen per ty?!?...... A nuk e kupton ti se arsyet e tua per tu larguar nga jeta jan ne barazpesh me ato per te qendruar?...... Eh po kjo ndodh kur futesh ne ate melankoli te trisht dhe nuk leviz as gishtin per te dal prej andej..... E di se do me thuash qe sa her je perpjekur per tu ngritir je rrezuar perseri.... Un e di shum mir qe jeta eshte gjithmon kundra teje..... Por ti harrove diçka.. Gjithmon eshte heret per tu dorezuar. Keshtuqe çohu prej andej. Vendose buzeqeshjen ne fytyre jepi nje te goditur fatkeqesive dhe luftoje jeten me te keqijat e saja...... Kurr mos harro se çdo gje i ka 2 ane.... Mos u trego me shum idjote por dil nga ajo melankoli dhe lumturohu.... Un kaq kisha. Tani gjithçka eshte ne doren tende...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Armonela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Vazhdo.../4800


Vepra te ngjashme
"Jetoje Jeten"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendim...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Leter per ty
Lloji: Leter
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se men...
Jeta
Lloji: Hartim
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyr...
TI
Lloji: Poezi dashurie
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum ...
"Lufto-Fito"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
"LUFTO FITO" Lufto fito ,ngrije koken lart mos ki frik nga asgjo se ke lart nje,zot qe te ...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Ndjenja t sinqerta
Lloji: Poezi personale
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A...
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
"Qëndro~Beso"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.