Si me shikojne prinderit e mi.
Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pasur edhe une nje “intimitet” timin. Do ti konsideroja prinderit e mi mjaftueshem tolerante e mirekuptues dhe gjithnje ne gadishmeri per te mu gjendur prane kur une kam nevoje. Besoj se veprimet e lartpermendura kryhen si pasoje se ata kane krijuar tashme besim tek une i cili eshte teper i rendesishem per cdo femije ose moshatar timin. Besimi tregon respekt, nje trajtim ne nje nivel me te larte sesa mosha ime, kjoo ndoshta ka ardhur dhe si pasoje e personalitetit tim teper te pjekur. Me pelqen qe me konsiderojne si shoqe, (kjo nuk do te thote qe kujdesi dhe protektiviteti prinderor nuk jane te pranishem) me marrin mendim per ndodhite, ngjarjet qe kane lidhje me familjen time duke me rritur mua indirekt vetevleresimin dhe menyren e perceptuarit te gjerave.
- Si me shohin miqte.
Me miqte eshte krejt tjeter ngjarje. Besoj se perderisa jam shoqe e tyre dhe shpesh here jane ne kerkom te mendimit ose opinionit tim ne lidhje me gjerat, tregon se me vleresojne si person. Me pelqen te bej shaka edhe pse tashme ato rrjedhin vetvetiu pasi klima eshte teper miqesore. Me konsiderojne vajze te zgjuar, dhe teper te pergatitur. Bisedat jane teper te lira dhe ja kalojme mire me plot kuptimin e fjales. Besoj se nuk ndryshoj shume nga Luna qe jam ne shtepi, me Lunen ne shoqeri. Ndihem e lumtur pasi kjo tregon qe relativisht kam nje personalitet te forte.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
ida
Email:
ida_kiss@hotmail.com
Komenti:
E bukura eshte kur keto fjale te ti thone te tjeret.sepse kur i shkruan vete pak vlere kane!Ja kalofsh bukur!