PETRELA…
Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos harruar dhe gjelberimin I cili mbizoteron kudo.Gjate rrugetimit shohim edhe Erzenin,lumi I cili dita dites po zhduket.Kur I pyet banoret se c’mendojne per prishjen e ketij lumi,reagimi I tyre eshte I njejte,ata nuk pajtohen me prishjen e kesaj bukurie natyrore.Gjithashtu,nuk mund te leme pa permendur dhe pazarin e petrels.Sheshpushimi me kalldrem te ngjall kujtime.Ne shesh nuk mungojne dyqanet,lokalet dhe shkolla.Shkolla e Petreles “Haki Shehu” duket se eshte ne gjendje shume te mire.Ata kane nje staf mesimor mjaft te pergatitur.
Ne fund prekim “Perlen” vete.Kalane historike e madheshtore te Petreles.Te gjithe banoret e ruajne me fanatizem kalane e tyre.Nje pamje madheshtore duket nga maja e kalase,aty eshte e gjithe Tirana ne pellembe te dores.
MESA DUKET EDHE PIKASO KA MENDUAR PER SHQIPERINE.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!