Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-09-14 10:03:41
Shikime: 6681
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Gjeimnazi me te verteta te hidhura

Lloji: Pershkrim
Tema: per shkolla
Autori: xhyljeta ibrahimi
Shkolla: gjergj kastriot skenderbeu
Klasa: 10
Qyteti: drenas
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alkoholit , i droges,mariuhanes,heroines, me thjesht i droguar.Ne fund ai u be maturant shkoi ne mbremje me nje vetur te mir e te shtrejt Audi Q7 , dhe se bashku me vajzen me te mir te klases,ai mendonte se do ta vazhdonte edhe fakultetin nese do te ishte shendosh e mir.


Ajo vajza ishte vajz e mir e sjellshme me gjitha 5 , me vetem 2 mungesa te arsyeshme,por aio nuk mundi ta kaloj gjimnazin sepse ajo ishte e perjashtuar nga shkolla per arsyen se ishte e mbuluar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xhyljeta ibrahimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Gjeimnazi+me+te+verteta+te+hidhura/1470


Vepra te ngjashme
PUSHIMET E MIA VERO...
Lloji: Pershkrim
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,A...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendr...
Fshati ime
Lloji: Pershkrim
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka ge...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim ....
Macja
Lloji: Pershkrim
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me n...
Nena
Lloji: Pershkrim
E dua qiellin, E dua diellin, E dua henën, Por më shume nënën. Ajo është engjull, Ësht...
Miqesia
Lloji: Pershkrim
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene ...
Gjyshi im
Lloji: Pershkrim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dh...
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e ves...
Kroi
Lloji: Pershkrim
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe ...
Pushimet ne fshat
Lloji: Pershkrim
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti k...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit...


Komentet e fundit!

Emri: Komentues
Email: Komentues@gmail.com
Komenti: Gjithkush ka të drejtë ta jetojë jetën si do vetë.Të besosh në Zot nuk është e pamoralshme.Nuk mund ta përjashtosh nga shkolla dhe ti shkatërrosh ëndrrat një vajze që është besimtare e devotshme.Ne nuk do hymë kurrë në BE duke urryer dhe duke bërë ndarje të shoqërisë.
  Pergjigju

Emri: x person
Email: x.person37@hotmail.com
Komenti: sa pa lidhje ???
  Pergjigju

Emri: kristina
Email: kris.tina@yahoo.com
Komenti: Hhaahhhaahh :p
  Pergjigju

Emri: erolinda
Email: erolinda.erina@hotmail.com
Komenti: hahhahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahah
  Pergjigju

Emri: Sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: Po mos u mbuloni pra!!!! Jeni ne europe dhe jo ne ato shtetet islamike te lindjes se mesme. Lat nam late.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.