Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-04-20 16:03:10
Shikime: 942
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Nena ime e shtrenjet

Lloji: Pershkrim
Tema: Nena ime e shtrenjt
Autori: Nikoleta rondo
Shkolla: Shkolla 9- tetori
Klasa: 8A
Qyteti: Sarand
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota vete qe femija te jet I lumtur. Nena me vajzen e vet Jane si 2 . Gjithmon Nena I shpjegon per jeten sepse jeta eshte si nje trendafili. Nena per mua eshte gjithe bota dhe sikure te me falesh dhe gjene me te vyer te botes Nena nuk shitet kurr . Mua Nena me thote gjithmone qe te arishe ne perfundim te kesaj teme nuk duhet thjesh te besh pyetje pafund duhet te dish qe ti je e vetmuar dhe nuk do qe te flashes me njeri tjetr por vetem me nenen tende sepse Nena te jep keshilla shume te vyera per jeten. Nena per mua me dhuron dhe jeten e saj sepse Nena per femijen jep gjithe boten.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nikoleta rondo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Nena+ime+e+shtrenjet/8098


Vepra te ngjashme
izabela pasquali s...
Lloji: Pershkrim
isa tdsh e ka kuptimin isa te dua shume ndersa isa tkm ka te njejtin kuptim por vetem se eshte ne sp...
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
Udhëtim i paharrue...
Lloji: Pershkrim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. A...
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e ves...
Barcoleta
Lloji: Pershkrim
Ka të qet qikjo rrugë - Një kalimtar e pyet njërin Ka të qet...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Edukata e bën njeriun ,të dallohet ! ...
Saranda
Lloji: Pershkrim
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar ...
Gjej veten diku
Lloji: Pershkrim
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por ...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
motra ime e madhe
Lloji: Pershkrim
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja ...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Njeriu cdo ditë vdes nga pak ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.