Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-12-26 19:24:47
Shikime: 2681
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: love

Lloji: Pershkrim
Tema: B......
Autori: xxxxxxxxxxx
Shkolla: xxxx
Klasa: xxxxx
Qyteti: xxxxx
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte arsyeja pse eci,pse jetoj,pse marr fryme.E dua keshtu si eshte me prapesirat e tij me gabimet me cmendurite tij...
Jetoj me zerin tend qe nuk mundem ta harroj,jetoj me puthjen tende qe me endje e kerkoj,jetoj se kaq shume me pelqen ky njeri.Ndaj I vura emrin dashuri….
te dua....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xxxxxxxxxxx - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/love/6647


Vepra te ngjashme
Sa bukur ne fshat!
Lloji: Pershkrim
Nje fllad i lehte me shpupuriti floket.Ishte era e lehte e lendines ku bari sapo kishte jeshiluar a...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me t...
Gjeimnazi me te ver...
Lloji: Pershkrim
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, n...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
Ana Xhihani
Lloji: Pershkrim
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vite...
Barcoleta
Lloji: Pershkrim
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehu...
shoqet
Lloji: Pershkrim
Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek pers...
Disa momente mediti...
Lloji: Pershkrim
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e ...
DHIBBJA
Lloji: Pershkrim
dhimbja dhimbja ime memece ne mes te trupit tim te plagosur eshte hapur si nje qiell ku shtegtoj...
Këndvështrimet e ...
Lloji: Pershkrim
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ......
Udhëtim i paharrue...
Lloji: Pershkrim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. A...


Komentet e fundit!

Emri: ruku
Email: ruku@yohu.com
Komenti: ce se ke shkrujt anglisht
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.