Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 211
Data e postimit: 2011-12-18 09:12:37
Shikime: 19858
Raporto

Likes: 58 Dislikes: 4

Titulli: Une dhe bota ime

Lloji: Pershkrim
Tema: pershkrimi i dy boteve
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: Durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une dhe bota ime

Bota ku jetoja une??
Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur. Keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne deren time dhe pameshirshmerisht me theu kutizen.Krak…beri ajo. E gjithcka u coptua brenda meje. Cuditerisht fillova te pikoja…Nxirrja kristaleza te vegjel nga syte. Ate cast kuptova qe femijeria me kish braktisur. Ngeli thjesht nje kujtim ashtu si kutiza. U gjenda para nje pasqyre e ne te pash portretin e nje zonjushe. Kishim imazh te njejte por nuk e di pse ajo me dukej ndryshe. Kerkova me kot ciltersine,ndersa genjeshtra e mashtrimi me ndoqen pambarimisht dhe me lodhen skajshmerisht. Papritur dhe kujtimet e kutizes e brenda saj ato te femijerise mu fshin e lan si deshmi nje brenge te lodhur thelle ne skutat e shpirtit.Bota ime e re…Gjithcka filloi nga zero!Ishin te njejtat fytyra,te njejtet emra,te njejtet vende…por mungonte vogelushja e kutizes dhe shpirti e virtytet e verteta te qenies njerzore.Shpertheu karakteri I forte.Isha vajza moskokecarese dhe pandjenja …por thelle me zemer tmerrsisht te dhembshur. Aktoret u lodhen dhe corren maskat duke marr me vete gjithcka une kisha.Me kot u mundova te jem ajo qe s’mund te jem.Une qe ne gjenez jam gatuar e tille.Nje zemerpule qe urren padrejtesite...por qe thell brenda vetes urren termin “urrejtje”.Nuk mund te ndrydh ate vajzen qe qesh perzemersisht dhe adhuron cdo molekule qe e rrethon...
E c’kuptim ka jeta…pa u rritur ,pa udhetuar me njerez qe te duan, zhgenjejne, adhurojne, lendojne…por qe ne fund te fundit ata jane dashuria dhe kenaqesia me sublime qe me rrethon..Vec keshtu mund te them pa frike dhe e plotesuar qe une “JETOJ” jam pjese e te mrekullueshmes ekzistence.
Papritur e ndiej veten te huaj, dikur vogelushe tani hmm nuk e di si ta quaj....por po ndiej qe po rritem. Bej po te njejtat marrezira, jam po e njejta mistrece...por brenda meje jane disa caste, disa caste bosh...disa caste qe mi bejn syte te me mbushen me lote. Jane caste qe me bejne te kujtoj se pavarsisht cmendurirave qe vazhdoj te bej nuk ndihem akoma njesoj si me pare. Nk ka vetem lumturi, merzitem qofte edhe nga nje fjal...ndoshta edhe e pathene. Sa endrra kam patur kur isha vetem 7 vjece, dhe ku jam 10vj me pas? Dikush qe kurre nuk e mendoja te isha!... E adhuroja kur isha thjesht une, ajo vajza qe luante me kukulla, ajo qe adhuronte te luante futboll,qe zihej me cuna dhe nuk pyeste fare, qe bente shpata per te mbrojtur keshtjellen e lagjes, qe kerkonte fantazma, qe shikonte filma vizatimore, qe lexonte cdo lloj libri per te mesuar me shume. Sot jam une. Ajo qe mundohet te mos jete loja e te tjereve, ajo qe adhuron ta shohin ate tek luan futboll, ajo qe nqs zihet me cuna lendohet, qe nuk mundet ta mbroje me shpata princin e zemres te saj, qe ende shikon filma vizatimor per te mos e humbur vogelushen brenda vetes, qe rilexon po ata libra per te kerkuar ato qe librat nuk i mesuan per jeten...ndoshta jane aty dhe nuk e ka kuptuar me pare...por jo. Tashme endrra ime eshte te jem vogelushja e atij, nuk dua universin sepse gjej ne syte e tij gjithcka qe dua. Tani jam ajo...Vajza tipike romantike....qe asnjehere nuk do e pranoj qe eshte e tille...Teper kokeforte per ta pranuar. Vertet nuk me pelqen ky ndryshim....por me pelqen qe ndryshova nga Ai. Sepse dashuria dhe pse shpesh here eshte me dhimbje...eshte gjthmone nje dhimbje e embel, prej se ciles nk do heqim dore kurre.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iris Kapo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Une+dhe+bota+ime/211


Vepra te ngjashme
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
Dhimbja,zhgrnjimi d...
Lloji: Pershkrim
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta...
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
kushtuar kashurise ...
Lloji: Pershkrim
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyr...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...


Komentet e fundit!

Emri: une.une.vtm.un
Email: emilidautaj123@gmail.con
Komenti: Just lutem mua me duhet nje ese me temen: Loja ime e preferuar..
  Pergjigju

Emri: gledisa
Email: aranit.osmani1@gmail.com
Komenti: shume e bukur me pelqeu goxha
  Pergjigju

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: MIR
  Pergjigju

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Me pelqeu shume.Bravo.
  Pergjigju

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: Me pelqeu shume.Bravo.
  Pergjigju

Emri: anasweet
Email: anasweet@hotmail.com
Komenti: mire po ka edhe me mire tehe
  Pergjigju

Emri: bojka
Email: bojka21@yahoo.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: mi.arsela
Email: shkurtashutii@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: une
Email: une.une@live.com
Komenti: pffff kot fare
  Pergjigju

Emri: kavanozi erotik
Email: heldi_jon@yahoo.com
Komenti: brw sh bkr
  Pergjigju
Emri: fedfe
Email: tesa.vokshi@hotmail.com
Komenti:

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: omgg its awseomeee :*
  Pergjigju

Emri: hera
Email: klea_pej@live.com
Komenti: ju dua fansa
  Pergjigju

Emri: egzona
Email: loves_heard@hotmail.com
Komenti: 4 edhe 5 nent
  Pergjigju

Emri: Viola
Email: Ola-17@hotmail.de
Komenti: Shum te mira kto ese-ja, por mua me duhet një ese me temën> Bota Ime, Filozofia Ime.
  Pergjigju

Emri: Stafi VepraNgaJu.com
Email: stafi@veprangaju.com
Komenti: Pershendetje Sara Hamzaj, Ne si staf ju ftojme qe t'i postoni te gjitha esete tuaja ne kete faqe ne menyre qe t'i beni ato publike dhe njekohesisht te ndihmoni nxenesit e tjere. Ju faleminderit, Stafi
  Pergjigju

Emri: sara hamzaj
Email: sara.hamzaj@live.com
Komenti: Te lumt je nje talente e lindur edhe une shkruaj ese deri tani i kam mbi 30 . Te lumt veq vazhdo...
  Pergjigju

Emri: alti
Email: linda-12@hotmail.com
Komenti: po me duhet nje ese me tem bota ne syt e mi
  Pergjigju

Emri: Iris Kapo
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: po e drejte dhe tani sapo postova nje tjeter nuk e kam dorezuar akoma ne shkolle
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: flm :) me sa kam pare, ti vtm 2-3 ese ke hedhur ktu, apo jo?? :)
  Pergjigju

Emri: Iris Kapo
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: flm , lexova esene tende qe kishe bere per adoleshentet , me pelqeu , je nje vajze me horizont , te lumte ... vazhdo keshtu !
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: wow... sh bkr me plq shum :D shiko njher nga timja: I'm Coming Home (P.Diddy) me thuaj ca mendon po te duash :) me te ver8 sh bkr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.