Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6729
Data e postimit: 2019-02-13 17:22:12
Shikime: 1900
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Subkoshjenca e vetedijes time

Lloji: Rrefenja
Tema: subkoshjenca
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: julijana.nika17@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nderlikimi mes minutash me ndjek ne hapat e mi te njepasnjeshem ku ritmikja qe krijojne atletet e mia me ben shoqeri ne ate vetmi fizike.Jo vetem fiziku im por edhe shpirti im ndjehej i zbehur, i keputur nga guret qe jeta ia hidhte here pas here.Ata gure e lendonin,e vrisnin por ai perseri nuk donte te dorezohej.E terhiqte trupin tim zvarre,nuk me pyeste as se ku as se si,thjesht me terhiqte.Ne intuiten time i lulezonte ca fjale:"SHIJOJE TORTUREN E EMBEL E TE QENIT NDRYSHE".Doja ti besoja,e te ecja pas ketyre fjaleve,te behesha pre e tyre por...Dicka tjeter me thonte:Nuk mundesh.Je bere per te ardhur keq.Smund te vetembash dot as veten.Kot perpiqesh.Mendoja shume here te dorezohesha,ne fytyren time te gjore vezullonin pikat e atyre loteve te embel qe rridhnin ne nje bote te kripur.Demonet sikur me terhiqnin zvarre,sa andej -ketej e perseri me hidhnin ne vend.Rashe e lodhur nga goditjet e marra,hapa krahet dhe pashe diellin e pranveres marramendese,pashe diellin qe me buzeqeshte dhe me ngrohte trupin e ftohte ku jetonin demonet e shpirtit tim.Mbylla syte.Ndjeja ndjenja dritheruese,kaplohesha e tera por perpiqesha te mbaja veten.Pas gjithe asaj lufte me qenien time,e kuptova gabimin tim.Isha treguar teper e mire me te tjeret,kisha dhuruar copeza te shpirtit ne kembim te asgjeje dhe ndoshta prandaj po ndeshkohesha.Jo aq e mire,asnjhere nuk duhet te tregohesh aq e mire sidomos aty ku ti je thjesht nje pluhur qe fshihesh shpejt e gjurmet e tua mund ti fshije pa menduar dy here rruga e jetes.Miresia ska fund,ama aty ku eshte e tepert do te ishte me mire te mungonte ekzistenca e saj.Sot pemet e drejta zgjidhen gjithmone te parat per tu prere prandaj nje qenie e mire do te jete gjithmone viktima e pare e nje arme te mbushur plot.Ndoshta kjo eshte arsyeja qe nje miresi kaq e pafajshme te fton ne faje e mekate.Miresia e nje qeniejeje eshte plumbi i armes qe mban te vetmin emer dhe qe eshte KARMA.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Julijana Nika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Subkoshjenca+e+vetedijes+time+/6729


Vepra te ngjashme
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
miresia
Lloji: Ese argumentuese
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi t...
Imagjinata
Lloji: Hartim
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime... Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara im...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat eleme...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
E dehur nen afshin ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje afsh i dendur pranvere behet shoqeruesi im me i mire duke me ndjekur hap pas hapi ne ecjen time ...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
Nje udhetim ne haps...
Lloji: Tregim
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizitua...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.