Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7061
Data e postimit: 2020-01-06 17:37:48
Shikime: 1920
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Une

Lloji: Rrefenja
Tema: Rreth fjales "Une"
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: nadacapi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une".
Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho".
Nese nuk te kam bere keq ty, atehere perse me thoni keshtu? Apo qe te me ofendoni mua?!
Kam shume te meta, s`vihet ne dyshim, por te lutem a mund te fokusohesh dhe tek gjerat pozitive te miat?
Jam kokeforte (ndonjehere), nevrike, agresive, pertace, ndonjehere e paedukate, ndonjehere jam e verber ndaj ndjenjave te tjetrit, por mundohem t`i permiresoj, betohem qe mundohem.
Nuk dua askend te shoh keq, madje as ate qe cfare s`me ka bere. Nuk jam une ajo qe merrem apo mallkoj tjetrin. Sepse kete fuqi e ka vetem Zoti.
Nese do qe une te jem e mire, e sinqerte me ty, atehere ji dhe ti me mua. Me respekto e ndero dhe prej meje ke gjithe boten e te gjithe te mirat e botes!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Emili Capi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Une/7061


Vepra te ngjashme
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
thjesht une
Lloji: Ese pershkruese
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn t...
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? ...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra imeā€¦ Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.