Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4802
Data e postimit: 2016-01-26 20:48:22
Shikime: 6435
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Femijeria

Lloji: Rrefenja
Tema: Femijeria
Autori: Nela
Shkolla: Uznove
Klasa: 7B
Qyteti: Berat
E-mail: eldi.muka3@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikonin si ate vajzen e vogel dhe te paafte... Doja qe te mi thoshin edhe mua ato problemet dhe sekretet qe per mua ishin te "ndaluara" dhe nuk duhet ti degjoja... Gjithmon kerkoja qe njerezit te me shikonin me nje tjeter sy... Mos te me shikonin si nje femij.... Duke u rritur ajo deshira ime e madhe po zbehej.... Pak nga pak une po e shikoja boten me nje sy tjeter... Po i degjoja edhe un bisedat e me te rriturve dhe te them te drejten nuk ishin aq interesante sa mendoja.... Çdo bised e te rriturve eshte e mbushur me ankesa e me fatkeqesira.... Tani qe njerezit nuk me shikojn me si femij un nuk jam e lumtur ashtu si mendova se do isha.... Nuk me pelqen kjo bota ku ndodhem tani.... Shum rralle shikon dike te buzeqeshi.... Kjo eshte nje bote bardh e zi. Nje bot pa ngjyra. Tani un dua te behem prap e vogel.... Kur je femij edhe pse duket ndryshe pavarsisht problemeve je i/e lumtur... Femijet nuk interesohen per te zgjidhur problemet... Gjithçka qe u intereson atyre eshte lumturia,loja dhe buzeqeshja... Ajo buzeqeshje qe nuk largohet kurre... Problemet me te medha qe mund te kene femijet jane mesimi i nje poezie , prishja e nje lodre , vizatimi i nje shtepie etj.... Ne boten femijrore nuk ka hatermbetje , nuk ka interes, nuk nderron askush fytyra... Femijet nuk ngelen vetem asnjeher.... Ata e njohin shum mire faljen dhe nuk e dine çeshte urrejta....
Lumturia ekziston.... Dhe çelsin e saj e kane vetem femijet



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Femijeria/4802


Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Hartim
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet filloj...
sikur te jem me i r...
Lloji: Ese pershkruese
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOG...
Bota në të cilën...
Lloji: Ese argumentuese
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Me mungon
Lloji: Leter
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku ...
Ne kemi të drejta ...
Lloji: Thirrje
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie n...
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
Enderrat e mia
Lloji: Poezi peizazhi
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith bote...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur...
Bora i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...


Komentet e fundit!

Emri: erza
Email: erzagg@outlook.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.