Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-01-19 18:16:02
Shikime: 1351
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Une

Lloji: Rrefenja
Tema: Une
Autori: Glea
Shkolla: 9-vjecare Grekan
Klasa: Kl 9
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14 vjece dhe jam shume po shume ndryshe nga te tjeret. Dikush do te thote se te gjithe jemi te ndryshem e di, por une nuk jam aspak normale. Nuk kam qene si te gjithe vajzat e tjera pa ju fyer qe doja te luaja me kukulla! Une doja te shkoja pertejasaj qe mund te beja ne fakte dhe ne fakte ebera ate marrezi. Une vendosa te hap nje grupe i cili kishte kete emer " IN SEARCH OF THE GHOST ". Ky eshte emri! Kam bere shume aksione me kete grup une bashke me dy kushurirat e mia dhe dy kushurinjte. Ne fakt heren e pare shkuam ne varreza, heren e dyte ne nje shtepi te braktisur prej vitesh. Ndersa heren e trete shkruam ne nje shtepi te braktisur perseri por njerezit e asaj lagjeje thonin se njerezit e asaj shtepie kishin vdekur nga dicka shume misterioze dhe une si shume "trime" vendosa te shkojme ta kontrollojme. Atje brenda nuk kishte asgje por asgje e pazakonde. Vetem ne dhomen e femijeve gjetem lojen me te rrezikshme qe ne fakt ne ato nuk e dija se cfare ishte e marrim dhe dalim por ne kuzhim ishte nje frigorifer i shtrire dhe vendosa ta hap, por... Ishte i mbushur me gjak dhe trupa te copetuar gje qe na semuri te gjitheve dhe nuk kemi kaluar me andej. QE atehere dhe tani jam njeriu me i mallkuar qe eshte ne toke dhe njeriu qe mban emrin Glea Ghost ose dy g-te " GG " prandaj ju them nje jete sa me te gjate . Mirupafshim!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Glea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Une/7825


Vepra te ngjashme
Nje vajz e humbur
Lloji: Rrefenja
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ...
Cmendurite e femije...
Lloji: Rrefenja
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e j...
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikon...
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...

Lloji: Rrefenja
SHËNIM TEKSTI ËSHTË VAZHDIMI I BALADËS SË MURIMIT .ËSHTË SHKRUAR. NË VARGJE DHE E PËRS...
Barcoleta
Lloji: Rrefenja
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Po...
Familja ime!!!!
Lloji: Rrefenja
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk ka...
Nena ime
Lloji: Rrefenja
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ...
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
“Lufta efundit (C...
Lloji: Rrefenja
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princesh...
Kujtime mbi Vincens...
Lloji: Rrefenja
KUJTIME MBI VINÇENC PRENNUSHIN Mbrapa burgut të Durrësit, brenda telave asht një ndërtesë p...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.