Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-02-06 16:37:07
Shikime: 3071
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: Nje vonese e vogel

Lloji: Rrefenja
Tema: Nje ngjarje
Autori: Lela lela
Shkolla: Naun kacaku
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte mesnata e një ditë të acartë dimri por shpirti im pervlonte nga gëzimi,mezi po prisja qe te agonte.Gjithe naten enderrova,shumicen e kohes me sy hapur.Nga mëngjesi me zuri gjumi.

Dita agoi,zogjtë po ciceronin e zilja e tel ra.Tentova të ngrihesha por pertova,zgjata dorën dhe e fika ate zhurmën që po me besdiste. Vazhdova të flija ,pa vetedijen se koha po ecte.Kishin kaluar pothuajse 40 min dhe nga një vrimë e vogel ne deren e dhomes degjoj emrin tim.Zgjohem e çoroditur,shikoj orën dhe gati sa sme bie të fikët,isha vone per në ekskursion.Filloj të vishem me shpejtësi duke mos u kthyer përgjigje shokëve qe me prisnin tek dera.Vura re qe u larguan.

Pas pak min dola nga shtëpia gati ,por,me frikën se nuk do të arrija në kohe.Vrapoj e vrapoj aq sa dita me e ftohtë e dimrit me beri te hiqja xhupin.Isha me shume se gjysmë ore me vonesë por me ne fund arrita.Per çudinë time mbërrita në të njëjtën kohë me autobusin e ekskursionit.Me pas u informova se kishte ndodhur një problem në motorin e tij gjatë rrugës për këtu dhe si pasojë ishte vonuar.

Gjithsesi edhe pse filloi keq,ishte një ditë e mrekullueshme por për një gjë jam e sigurt:nuk do ta përsëris me kurrë në jetën time.Qe sot e tutje sa herë që të me duhet te ngrihem herët do të ve ne alarm të gjithë tel e shtëpisë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Lela lela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Nje+vonese+e+vogel+/6705


Vepra te ngjashme
Subkoshjenca e vete...
Lloji: Rrefenja
Nderlikimi mes minutash me ndjek ne hapat e mi te njepasnjeshem ku ritmikja qe krijojne atletet e mi...
Kujtime mbi Vincens...
Lloji: Rrefenja
KUJTIME MBI VINÇENC PRENNUSHIN Mbrapa burgut të Durrësit, brenda telave asht një ndërtesë p...
Nje faqe ditari
Lloji: Rrefenja
Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo j...
Ëndrra e keqe
Lloji: Rrefenja
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë...
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikon...
Më mungon
Lloji: Rrefenja
Çdo dit gjysh ti pom mungon Çdo dit zemren po ma shkatrron Gjithçka n'lidhje me ty mu m'lendon ...
“Lufta efundit (C...
Lloji: Rrefenja
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princesh...
there's no charge f...
Lloji: Rrefenja
A FARMER HAD SOM PUPPIES HE NEEDED TO SELL.HE PAINTED A SING SO AS TO ADVERTISE THE FOUR PUPPIES HE ...
Përse
Lloji: Rrefenja
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndosh...
Natyra nuk ben asgj...
Lloji: Rrefenja
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe...
Dituria-Gjeja me e ...
Lloji: Rrefenja
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luf...
Nje faqe ditari
Lloji: Rrefenja
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po fle...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.