Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7954
Data e postimit: 2022-05-31 18:59:38
Shikime: 2341
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 5

Titulli: Macja

Lloji: Tekst argumentues
Tema: Pershkrim i maces
Autori: Stela
Shkolla: Nexhmi Tafaj
Klasa: 7
Qyteti: Tirane
E-mail: Steladraci2@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cmuar.Macet kane 4 kembe qe ecin me delikatese dhe nje bisht te gjate, por ndodh qe e kane edhe te shkurter. Macja eshte shume e zonja ne vrapim e ne lojra prandaj ajo dhe e kap prene shume shpejt .Macja eshte nje mishngrenes keshtu qe ushqehet me mish, ose ushqime te gatsheme qe i blene njerezit macet i ze gjumi dhe te krahet e njerezve qe i kane fituar besimin. Macja ka disa mustaqe qe ja shtojne me shume bukurine. Ajo mjaullin shpesh per te terhequr vemendje ose per te thirrur nje mace tjeter.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Stela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+argumentues/Macja/7954


Vepra te ngjashme
Macja
Lloji: Pershkrim
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit t...
Macja
Lloji: Poezi personale
macja oh kjo macja jone e embel si gjithmone prane meje qendron dhe dicka po kerkon une spo ...
Macja
Lloji: Pershkrim
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me n...
qeni
Lloji: Pershkrim
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te ...
Macja dhe Dhelpra
Lloji: Tregime per femije
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato fill...
Shoqja ime e ngusht...
Lloji: Pershkrim
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate...
''kusherira ime''''
Lloji: Pershkrim
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo b...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Paqja
Lloji: Poezi lirike
Si nje zog qe fluturon dhe shpirtin ta rehaton si nje klloun qe shkon dhe femijet i argeton ...
shoqja e ngushte
Lloji: Pershkrim
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuu...
mos u dorezo
Lloji: Ese argumentuese bindese
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para s...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.