Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6740
Data e postimit: 2019-02-19 17:19:16
Shikime: 15731
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 8

Titulli: Shoqeria

Lloji: Tekst argumentues
Tema: shoqeria
Autori: samanta
Shkolla: Demir Gashi
Klasa: 9d
Qyteti: peshkopi
E-mail: aliugetoar555@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te ndajme kohen me ta , te ndajme sekrete dhe anasjelltas . Ne miqesi nje pike e rendesishme e ze respekti sigurisht edhe besimi . Edhe pse ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh nje shok ose nje shoqe te ngushte sepse nuk mund tu zihet bese kollaj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     samanta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+argumentues/Shoqeria/6740


Vepra te ngjashme
Miqesia
Lloji: Analize letrare
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine p...
Miqesia eshte shume...
Lloji: Ese argumentuese
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia...
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Shoqeria ,pjese e j...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me ...
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
shoqe
Lloji: Analize letrare
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo at...
Viti I Ri
Lloji: Poezi personale
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi dr...
shoqja ime
Lloji: Ese pershkruese
shoqja ime me e mire eshte nje vajze qe sdua tja them emrin.Ajo eshte si motra ime,ndajme shume sekr...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.