Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2691
Data e postimit: 2014-08-14 22:53:52
Shikime: 19789
Raporto

Likes: 16 Dislikes: 5

Titulli: Historia - ajo që ishte, nuk është, por mund të jetë

Lloji: Tekst argumentues
Tema: Histori
Autori: Kris Hasa
Shkolla: UT - Fakulteti i Drejtesise
Klasa: 1
Qyteti: Tirane
E-mail: kris-hasa@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shume s'e kuptojne. Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numra, data e ngjarje qe pershkruhen me nje fjali te vetme. "Ah, c'na duhet e shkuara!" thone me goje plot, mbase me te sigurt se c'jane edhe per emrin e vet. Kujtojne historine moderne dhe perfytyrojne bardh e zi. Kujtojne mesjeten, i dalin para syve te njejtat piktura monotone te monarkeve rrethuar dhe veshur me flori. Kujtojne antikitetin me skulpturat e deformuara prej allcie, dhe imagjinojne prehistorine ne gur. Kaq eshte historia per te ceketit. Per ta gjithe bota e gjithe koha permblidhet ne disa numra e gura. Gjithkush ka pasione... matematiken, filozofine, letersine, pikturen e muziken. Ironia jeton ne faktin se keto jane te tera bijat e historise. Mund te mendohet ne kete menyre: matematika ka historine e vet me shume se c'ka historia matematike. Funksionon njelloj me te tjerat. Eshte historia ajo qe nen ato datat e saj te merzitshme mbulon gjithe te tjerat.
Kush njeh historine, njeh gjithesine. Historia eshte ajo qe te sjell para syve tere mentalitetet, psikologjite e filozofite e njerezve kurdo e kudo. Sjell letersine, pershkruan cdo art, ofron tere universin ne libra. Kush dashuron dicka, dashuron nje copez te historise pa vetedije.
Historia eshte vertet e shkuara, por ne jetojme ne te shkuaren. Historia eshte e shkuara e se tashmes dhe e se ardhmes. E tashmja eshte nje moment i vetem qe pas nje momenti behet e shkuar, behet histori. E ardhmja eshte nje moment qe do te behet e tashme heret a vone, dhe po u be e tashme, e tille do te jete aq pak sa s'do kuptohej. Historia eshte si nje qenie e gjalle qe leviz nga cdo ane, para e mbrapa, mund te kthehet aty ku ishte, por kurre ekzaktesisht. Vertet koha s'kthehet prapa fizikisht, por sa e sa ngjarje te ngjashme pothuaj te njellojta ka njohur bota nder shekuj? Pra, historia mund te jete e ardhmja, dhe e ardhmja nuk perballohet pa pare pas. E shkuara me te ardhmen jane pasqyra te njera-tjetres. Ato tregojne si eshte njera e si eshte tjetra, por se cfare i pelqen njeriut te shohe, mbetet zgjedhje e tij.
Koha eshte nje corbe e vertete. Aq e lehte per t'a pershkuar, aq e pamundur per ta ndalur tekat e saj. Garojme cdo sekonde me te, e ne fund ajo e arrin finishin e para. Fundja jemi thjesht njerez. Eshte nje lume fjalesh ku del cdo element i botes, mbi te gjitha cdo personalitet njerezor. Njerez te ligj, te dhimbsur, te pameshirshem, te pamend, dinake, naive, te manipulueshem, te palekundur. Historia eshte nje pakete universale me boten brenda. Te mos vleresosh historine, do te thote te mos dish zanafillen e asgjeje. Te mos duash historine do te thote te jesh i gatshem te shembesh cdo bote, te vrasesh cdo qenie, edhe veten. Njeriu shkel mbi ate qe eshte ndertuar me pare dhe s'do te jete kurre i gatshem te nise nga e para ndertimin e te njejtit mur cdo dite.
Koha mund te ndalet. Posi, ka ndodhur shpesh. Sa here nje ndodhi me permasa gjigandeske ka ngjare, jo vetem qe koha ka ndalur, po eshte kthyer prapa madje. Kjo eshte arsyeja pse me kohen e historine nuk luhet. Jane po aq te rrezikshme sa mund te jene uji e zjarri. Te njohesh thelbin e tyre nuk eshte kenaqesi, por domosdoshmeri.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kris Hasa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+argumentues/Historia+-+ajo+q%C3%AB+ishte%2C+nuk+%C3%ABsht%C3%AB%2C+por+mund+t%C3%AB+jet%C3%AB/2691


Vepra te ngjashme
Historia eshte bija...
Lloji: Ese vleresuese
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjo...
populli im ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Ku...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte ...
E ardhmja dhe une
Lloji: Ese vleresuese
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejm...
Misticizmi ne zhanr...
Lloji: Ese argumentuese
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa...
Nje bote pa ligje
Lloji: Ese pershkruese
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jeto...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Thenie:Gjate shekuj...
Lloji: Ese shpjeguese
Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerues...
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...


Komentet e fundit!

Emri: Leonora
Email: Leonora_Berishaj@hotmail.com
Komenti: Ka pik te medha vlersimi
  Pergjigju

Emri: sera
Email: sajmirafangaj@gmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuum bukur
  Pergjigju

Emri: ap
Email: johny.balla123@gmail.com
Komenti: T lumt pikes i ke ra
  Pergjigju

Emri: greta
Email: xhikagreta@gmail.com
Komenti: sgrtgtr
  Pergjigju
Emri: greta
Email: xhikagreta@gmail.com
Komenti: sa budalle jam

Emri: o mret
Email: omret@yahoo.de
Komenti: uuuuu shume shume bukur! Te lumte qeke shume e mire! Te pergezoj e mret! Mos harro 2 plus 2 bajn 4
  Pergjigju

Emri: vk
Email: princesskledia@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: uarda
Email: fjonamarku123@hotmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: madi-tsi
Email: madi-tsi@ifno.al
Komenti: ohhoohohohhohohohohoho /
  Pergjigju

Emri: Kris Hasa
Email: kris-hasa@hotmail.com
Komenti: uauuuuuuuuuu
  Pergjigju
Emri: o mret
Email: omret@yahoo.com
Komenti: je sh e mire pz! Ishte nje ese fantastike! Per ish te dashurin e ke bere? hehehehhee gjithsesi ishte sh mbreselenese!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.