Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6405
Data e postimit: 2018-05-09 20:49:33
Shikime: 36017
Raporto

Likes: 65 Dislikes: 19

Titulli: Familja ime

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Familja ime
Autori: Franceska Paja
Shkolla: "Isa Boletini"
Klasa: 10
Qyteti: Vore
E-mail: pajafranceska152@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot.
Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin, mbeshtetjen, dashurine dhe besimin e prinederve te mi te mrekullueshem. Per mua kur permend fjalen nekuptoj nje shkolle me detyra...themeluar mbi dashurine.
ne familjen time prinderit vendosin te dy se bashku per mireqenien e familjes, per edukaten qe duhet te marrin pasardhesit e tyre,te cilet jemi ne. Sjellja dhe veprimet tona jane nje pasqyre direkt ne s yte e tyre. Buk uria dhe vlera e e madhe qe qendron ne jete eshte familja, prandaj duhet ti falim asaj dinjitet dhe dashuri.
Prinderit e mi bejne ta pamundurqe ne te arsimohemi te edukohemi mbi dialogun. shoqerine, ligjshmerine, respektin,drejtesine, bamiresine etj.
Familjen time e dua shume jo sepse eshte perfekte, por kur filloj te flas per te me duhet te marr fjalet me te bukura, me te shtrenjta per te pershkruar rendesine qe ajo ka per mua.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Franceska Paja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Familja+ime/6405


Vepra te ngjashme
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja ime
Lloji: Analize letrare
Familja ime eshte vendi Ku kaloj momentet me te bukura , te mbushura me emocione , ndonjeherë edhe ...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
familja
Lloji: Ese argumentuese
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja e...
Familja ime e dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
prinderit
Lloji: Ese vleresuese
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te mar...
prinderit
Lloji: Ese filozofike
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe m...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
*Familja* ♥ ...
Lloji: Analize letrare
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin ...
si na ndihmon ne fa...
Lloji: Pershkrim
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit dua...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.