Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimerine e saj dhe fortesine e saj.Kjo gje dallohet kur Kori i thote Antigones qe nuk te ka prere as shpata e as te ka pushtuar dhimbja.Antigona ngrihet me guxim kunder ligjeve te padrejta te kohes.Ajo ishte e vetedishme dhe e guximshme se ajo po shkonte drejt varrit me kembet e veta.Kreoni(qe eshte mbreti qe ka urdheruar ta varin.Mbretit nuk i interesojne vajtimet e saj dhe ai ne kete rast u tregua cinik dhe arrognat per kete veprim te pamatur.Ai urdheron qe ta lene atje ne erresire dhe po te doje te vdese ose te rrije e gjalle.Ajo nuk mund te rrinte me njerzit.Ajo i thote perendive greke qe po "vete drejt njerezve qe kane vdekur edhe pa arritur ora ime".Antigona do kenaqet atje per vetem nje arsye:Kur te shkoj atje Ati im do me doje edhe familjaret e mi do te me duan.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!