Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-02-07 19:00:39
Shikime: 7178
Raporto

Likes: 36 Dislikes: 1

Titulli: Une si pjese e qytetit te Kukesit

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Qyteti i Kukesit
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te thepisur,te lagesht qe mbi to bie lehte nje gjysmerreze e vaket sa per te shkelqyer shkembinjte.Pallatet shumengjyreshe e zbukurojne qytetin.E neper dritare te ketyre ndertesave te medha varet nga nje cope rrobe.Qiellgervishteset e medha nuk cohen neper mend te ekzistojne e jo me te shihen aty.Njerezit vrapojne neper punet e tyre,nderkohe qe shiu vrapon neper kokat e tyre.Nje ere e lehte shkund gjethet e ashpra dhe ato te pafajshme kercasin neper toke.Asgje nuk ka ndryshuar!Vetem ngjyrat e ardhjes se vjeshtes dhe e perfundimit te veres se deshiruar.Qyteti duket si i ngathet i mbuluar me nje ndjenje shpirterore.Dhe me kete pamje lumturohen njerezit e shkrete.Qetesine e krijuar e prish zhurma e shiut tek tek,qe sapo ka filluar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Une+si+pjese+e+qytetit+te+Kukesit/6709


Vepra te ngjashme
At Anton Harapi
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqip...
ulza bukuroshja e f...
Lloji: Tekst pershkrues
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dh...
Bora e pare
Lloji: Tekst pershkrues
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ...
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
Dimri
Lloji: Tekst pershkrues
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhap...
Dashuria
Lloji: Tekst pershkrues
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për fa...
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
Kur rete marrin jet...
Lloji: Tekst pershkrues
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po...
Mjedisi
Lloji: Tekst pershkrues
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit as...
Nje dite pune ne fs...
Lloji: Tekst pershkrues
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te k...
Gjyshe
Lloji: Tekst pershkrues
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti...
Kuptimi i skepticiz...
Lloji: Tekst pershkrues
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant nd...


Komentet e fundit!

Emri: kejsi123
Email: kejsi@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Erida Duraku
Email: eridaduraku@gmail.com
Komenti: NJE PERSHKRIM MJAFT TERHEQES I QYTETIT TE BUJARISE DHE RRESPEKTIT,KUKESIT.
  Pergjigju

Emri: Erida Duraku
Email: eridaduraku@gmail.com
Komenti: NJE PERSHKRIM SHUME TERHEQES I QYTETIT TE KUKESIT
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.