Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e vegjël që luajnë me topa bore.Oxhakët e shtëpive zënë të tymosin.Të rriturit fillojnë e dalin për të parë dëborën e butë.Ajo,ndonëse e ftohtë,ngroh zemrat e gjithkujt me dashuri dhe mirësi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Dimri/6595
Vepra te ngjashme
Një fundjavë në ...
Lloji: Tekst pershkrues
U nisa nga Tirana,në drejtim të Shishtavecit.Ai ndodhet në Kukës,në verilindje të Shqipërisë...
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
Ajo çfarë më bë...
Lloji: Tekst pershkrues
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.
Ka shume persona?Huh? ...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
Parku kombetar i Da...
Lloji: Tekst pershkrues
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndo...
Nje dite vjeshte.
Lloji: Tekst pershkrues
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te fort...
AI
Lloji: Tekst pershkrues
Ai asht Ai
Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi
Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dash...
Arush pellushi im.....
Lloji: Tekst pershkrues
Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,esht...
Pershkrimi i nje nj...
Lloji: Tekst pershkrues
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare ,...
Komentet e fundit!
Emri:
lila
Email:
loolina_lola@outlook.com
Komenti:
kjo ese eshte e mrekullueshme por doshta duhet te kishte edhe pak me shume