Data e postimit: 2018-05-09 20:49:33
Shikime: 11166
|
|
Likes:
9
Dislikes:
1
Titulli:
Familja ime
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot.
Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin, mbeshtetjen, dashurine dhe besimin e prinederve te mi te mrekullueshem. Per mua kur permend fjalen nekuptoj nje shkolle me detyra...themeluar mbi dashurine.
ne familjen time prinderit vendosin te dy se bashku per mireqenien e familjes, per edukaten qe duhet te marrin pasardhesit e tyre,te cilet jemi ne. Sjellja dhe veprimet tona jane nje pasqyre direkt ne s yte e tyre. Buk uria dhe vlera e e madhe qe qendron ne jete eshte familja, prandaj duhet ti falim asaj dinjitet dhe dashuri.
Prinderit e mi bejne ta pamundurqe ne te arsimohemi te edukohemi mbi dialogun. shoqerine, ligjshmerine, respektin,drejtesine, bamiresine etj.
Familjen time e dua shume jo sepse eshte perfekte, por kur filloj te flas per te me duhet te marr fjalet me te bukura, me te shtrenjta per te pershkruar rendesine qe ajo ka per mua.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Franceska Paja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Familja+ime/6406
Vepra te ngjashme
Nje eskursion ne py...
Lloji: Tekst pershkrues
Mesuesja organizoi nje eskursion me klasen tone ,destinacioni ishte ne pull. Sapo shkuam aty pame sh...
|
pershkrimi i piktur...
Lloji: Tekst pershkrues
Po gjendem perpara nje natyre te qete te mrekullueshme…
hap syte dhe shikon vetem bukuri te till...
|
Kuptimi i skepticiz...
Lloji: Tekst pershkrues
Skepticizmi është një qëndrim intelektual që sfidon besimin e patjetërsueshëm dhe injorant nd...
|
jeta e njerezve ne ...
Lloji: Tekst pershkrues
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbu...
|
Mjedisi
Lloji: Tekst pershkrues
Mjedisi
Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit as...
|
Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
|
Miqesia
Lloji: Tekst pershkrues
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une...
|
Nje dite vjeshte.
Lloji: Tekst pershkrues
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te fort...
|
AI
Lloji: Tekst pershkrues
Ai asht Ai
Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi
Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dash...
|
Une si pjese e qyte...
Lloji: Tekst pershkrues
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem....
|
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
|
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|