Data e postimit: 2022-02-02 18:08:11
Shikime: 3444
|
|
Likes:
16
Dislikes:
3
Titulli:
Stina e fundit
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ah dimer,dimer
Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi eshte i mbuluar ME nje bore kristalizuese.Ne cdo shtepi sheh nje femije qe ka nje karrote ne dore duke ia vendosur plakut te tij te bores,duke u munduar ta rumbullakos sa me shume trupin e plakut te bores me dockat e tij te vogla.Une e kaloj stinen e dmrit e mbuluar me nje batanije te ngrohte duke lexuar librat ne biblioteken time te pasur me jete.Ndersa pjesen jeter duke u argetuar sa me shume duke e kaluar sa me bukur ate periudhe te bukur.Ehh pra kjo eshte stina ime e parapelqyer,te cilen nuk kam fjale qe ta pershkruaj.E ADHUROJ STINEN E FUNDIT!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
FJONA SHKULAKU - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Stina+e+fundit/7833
Vepra te ngjashme
Parku kombetar i Da...
Lloji: Tekst pershkrues
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndo...
|
Qyteti i diellit
Lloji: Tekst pershkrues
Qyteti im i Diellit i ka të gjithë komponentët e të drejtave dhe barazisë.Ai udhëhiqet vetëm ...
|
Une si pjese e qyte...
Lloji: Tekst pershkrues
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem....
|
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
|
Stambolli
Lloji: Tekst pershkrues
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat ...
|
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
|
jeta e njerezve ne ...
Lloji: Tekst pershkrues
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbu...
|
AI
Lloji: Tekst pershkrues
Ai asht Ai
Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi
Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dash...
|
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
|
Fshati i gjyshit ti...
Lloji: Tekst pershkrues
FSHATI I GJYSHIT TIM
Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me s...
|
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...
|
Përshkruajmë një...
Lloji: Tekst pershkrues
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËND...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|