Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6254
Data e postimit: 2018-02-19 18:48:32
Shikime: 5250
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Kur rete marrin jete

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Pasqyrimi i dukurive lart, ne jeten toke!
Autori: Nekie Qejvani
Shkolla: Gjimnazi"Andon Zako Cajupi"
Klasa: X-9
Qyteti: Tirane
E-mail: nekieqejvani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!)


Po veshtroja perreth,por nuk po zija rehat. Levizja neper dhome,por perseri nuk po qendroja dot.
Trupi im po leshonte disa buleza djerse,ku nuk mund t'i imagjinoj. Termometri shenonte 39 grade celcius. E di qe gabonte sepse ishte ende dimer.Ulem ne shtratin tim,perpiqem te veshtroj ato libra,por s'mund te futem ne to,perpiqem te mbaj eren e tyre eksituese,por s'me ndjellin gje.Provoj te shtrihem ne krevat,veshtroj tavanin e bardhe ne te cilin hidhesha kudo neper cdo gje te hijshme e te pahijshme te kesaj bote,por... Perseri nuk shikija gje,vecse tavan i bardhe,asgjee teper. Ende kisha djerse ne trupin tim.
Ngrihem dhe shkoj ne ballkonin tim aty,ku mund ta shoh cdo gje ne pellembe te dores, duke qene se pallati im eshte mjaft i larte. Hap dritaret dhe veshtroj... Koha ishte e kthjellet . Vetem nje ere e lehte valviste floket e mi. Rrezet e diellit ishin te pakta,por perseri ishin te drejta si floket e "nje vajze". Rete...,ahh...ato re! Qe s'di si t'i quaj. Po filloja t'i veshtroja me endje ato re. Ishin te plota,te dendura e te pastra.
Ato bashkoheshin me njera-tjetren duke dhene forma te ndryshme . Si ka mundesi?! Sa qesharake,aq edhe e vertete. Sepse keto gazra te qiellit japin cdo forme qe ne kemi ne toke.
Po shikoja qe kishin formen e nje ibriku caji dhe nje filxhan te vogel. Po buzeqeshja pasi kujtoja grate e lagjes time,qe ne ate orar dreke mblidhen me filxhanin e kafes,apo te cajit perpara. Ehhh... Pak me tutje,ishte nje re qe kishte formen e nje zemre. Po,po edhe ajo zemer atje pasqyron jeten tone. E shikoja ishte e formuar nga re te bardha,te dendura . Pikerisht ,ajo pasqyron vrullin,fuqine,ndjenjat,lumtur ine,force nje lidhje te sinqerte dashurie,por jo vetem ne cift,por edhe ne rreth. Por ia...,nje zemer e lodhur e krijuar nga ato re te qiellit,ishte pak me tej,por ishte jo e plote,nga re gri e jo te kthjelleta,por te shperndara. Pikerisht dhe kjo zemer pasqyron vuajtje,trishtim,lodhje,egoize m,jo vetem ne lidhje dashurie midis ciftit,por edhe ne dashurine e rrethit. Sa te verteta jane ato re. Mbylla syte e po qendroja ashtu. E ndieja qe dielli po ikte dhe jashte po zbehej,era sa vinte e behej me e dendur,por me pelqente te qendroja ashtu,teksa ndieja te me thaheshin bulezat e djerses ne trup. Por...,nuk zgjati shume. Koken e mbaja lart me syte e mbyllur. Jooo...
Ndjeva nje tronditje,nje lemsh mu mblodh ne zemer,nuk dija c'te beja dhe ia filloi te me dhimbte aq shume, saqe po me dilnin lot nga syte. Kur... Trupi im u trondit. Ula koken,hapa syte te cilet ishin gati te lotonin,pasi po u cahej cipa dhe... Degjova dy te shtena arme... Syte e mi u zmadhuan. Gjej me sy dhe shikoj trupin "e saj" nha lart dhe tre te shtena arme,perpara asaj ndertese dhe shikoj ate djale,qe me pas godet veten...
Nuk e njihja ate vajze,por syte e mi u mbyten ne lot,nuk po nxirrja ze,thjesht veshtroja e mekur midis loteve, me lemshin ne brendesi te qenies time. Ktheva koken perseri dhe e pashe per here te fundit ate engjell te mbytur ne gjak,me syte e hapur ,te kristalte dhe jeshil,qe shnderrisnin te hapur ,por tashme ne erresiren e pafundme,jo ne nje jete me diell per te!
Lotet po me merrnin rrjedhe ashtu si ai shi i furishem,qe nisi te binte. Ia dhe koha...ahh...kjo kohe...
Atyre rreshjeve te shiut iu bashkuan te qarat e motres se saj,klithmat therrese,dritheruese e rrenqethese, qe qendronte mbi trupin e saj te mbytur ne gjak ,te tretur ne vdekje e te lagur ne shi. Mbi trupin e saj te pajete, atje perpara asaj ndertese qe eshte enderra ime. Por... Ia dhe koha...aahhh... Ato re pasqyruan gjithcka.
Nuk po levizja ngriva...,zhurmat e shiut,vetetimat,zija e kohes,zhurmat e njerezve,klithmat mos,joooo...,po gjarperoheshin midis tyre. AAhhh...kjo kohe...aahh...
...
Cdo veprimtari e jetes tone njerezore ne toke eshte nje paralelizem ,e pse jo nje pasqyrim i dukurive ne hapesire.

Shenim: A.M u nda nga jeta me 20 Janar 2018 .(Larg dhunes,peruljes dhe poshterimit te brishtesise dhe universalitetit te femrave,ne bote!!!)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nekie Qejvani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Kur+rete+marrin+jete/6254


Vepra te ngjashme
Humbja e luanve
Lloji: Tregim
papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.P...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...
Shi iluzioni
Lloji: Hartim
Po binte shi! Ne nje mjergull ndjenjash te ndieva ty por nuk te pashe. Papritur mendova- ska asgj...
Trendafili i Bardhe
Lloji: Poezi dashurie
Trendafili i bardhe E keputa nje gonxhe trendafili te bardhe ne agimin e nje dite pa shkelqim ...
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.