Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7664
Data e postimit: 2021-04-16 19:44:41
Shikime: 5450
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 2

Titulli: Stambolli

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Pershkrim subjektiv.
Autori: Gloria Zhuli
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 8A
Qyteti: Erseke
E-mail: gloriazhuli07@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vendosur afer njeri-tjetrit si rruaza te zeza gjigande.Lutjet e shumta neper xhami jane si kenge shoqeruese per te gjithe banoret gjate gjithe dites.Me aq video sa kam pare,une kam kuptuar se atje njerezit jane shume bujare,te sjellshem dhe e respektojne njeri-tjetrin.Afer Xhamise Blu jane mbjelle tulipane shumengjyresh te cilet formojne nje "tapet" te mrekullueshem natyral dhe aromatik.Kam shkuar ne shume qendra tregtare por asnjera nuk e zevendeson qendren tregtare ne Sariyer,Beşıktaş e quajtur Vadistanbul.
Ne darke dritat e shumta e bejne qytetin perrallor.Dritat ne uren Fatih Sultan Mehmet,reflektojne mbi ujin e kristalte te detit dhe formojne nje qytet te ri me magjepses se origjinali.
E dua aq shume Stambollin saqe edhe po ta dija qe do te behesha e varfer kur te shkoja atje,prape nuk do te hiqja dore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria Zhuli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Stambolli/7664


Vepra te ngjashme
disa gjaegjeza
Lloji: Ese argumentuese
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete sa kembe bejne nje mije e dy pula? kjo ishte nje nga gjae...
QTU
Lloji: Tekst argumentues
nje nga qendrat tregtare me te bukura dhe me te perhapura eshte QTU. une kam shume deshire te shkoj...
Shkoder
Lloji: Te tjera
Nen flladin e Shkodres E ndersa ecja neper rruget qe gjarperojne ne Shkoder kuptoja se sa kisht...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
Udhëtim i paharrue...
Lloji: Pershkrim
Unë me familjen time u nisëm nga mesdita për në Tiranë dhe u ndalëm në një kafe-restorant. A...
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
KORCA
Lloji: Ese pershkruese
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse...
Palimpsesti
Lloji: Poezi personale
Kujtime te shumta na sillen ne mendje, Kur ne kujtojme te shtrenjten femijeri, Cdo gje qe beje,gji...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por ...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
Ndotja ne qytetin e...
Lloji: Ese argumentuese
Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit et...


Komentet e fundit!

Emri: ;ll;l;
Email: pop@gmail.com
Komenti: ;';'
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.