Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli.
Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . Tipar dallues eshte vetulla e trashe dhe zeri i bute. Buze te formuara dhe te plota. Trupi i holle.
Vishet me stil.Pelqen dhe vesh markat si:Channel,balenciaga,Versace etj. Veshjet e saj tregojne shume per karakterit e Duas.
Ajo eshte e sjellshme , e ndjeshme, e dashur dhe shume e qeshur . Mesimi i jete se saj eshte : te pranoje kufizimet natyrore te botes dhe te shijoje jeten me plotesishte.
Ka lindur me 22 Gusht 1995 ne Londer, Angli. Ajo u be e njohur me disa kenget e saj si "One Kiss" , "Hotter Than Hell" , "New Rules" dhe per albumin e saj debutues Dua Lipa (2017) . Se fundmi ajo ka nxjerre albumin e saj "Future Nostalgia" qe permban 11 kenge. ky rezltoi nje album shume i suksesshem per te. Qendroi per jave te tera ne Top Chartet Boterore ne venin e Pare. Ajo eshte e lidhur me Anwar Hadid , nje model amerikan . Eshte shenja e Luanit ne horoskop. Ajo ka enderruar te aktroje ne skene dhe ka stdiuar ne "Shkollen e teatrit te Rinj Sylvia" ne Londer. Ajo e filloi karrieren e saj si modele dhe tani eshte nje nder kengetaret me te mira te popit ne bote. Sipas nje reviste ne Londer , Dua se shpejti mund te marre titullin si "Mbreteresha e Popit".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!