Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7662
Data e postimit: 2021-04-16 18:41:03
Shikime: 9862
Raporto

Likes: 29 Dislikes: 7

Titulli: Nje dite vjeshte.

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Stina e vjeshtes.
Autori: Gloria Zhuli
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 8A
Qyteti: Erseke
E-mail: gloriazhuli07@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipas drejtimit te eres.Aroma e frutave ndjehej kudo.Te gjithe fermeret ishin duke bere punet e perditshme kurse femijet luanin,qeshnin,kenaqeshin me njeri-tjetrin.Cicerimat e zogjve shoqeronin zhurmen e shkeljes se gjetheve.Isha futur ne nje vend ku cdo gje dukej e pafajshme,ne nje vend me te bukur se parajsa.
Koha ikte pa pushim,nuk priste per asgje.Tashme Dielli po i linte vendin Henes.Ersa perkedhelese e mengjesit tani ishte bere me e eger.Dikush po terhiqte me nje force te madhe rrezet e Diellit.Gethet e arta e humben shkelqimin.Cipa e nates po binte dhe me kalimin e kohes ajo behej me e erret,bloze e zeze.Ate erresiren e pafund e zbukuronte vetem Hena faqebardhe dhe yjet vezullues.Yjet dukeshin sikur po benin gare se kush do te ndriconte me shume.
Bubullimat filluan.Ato jane lajmetare dhe gjithmone thone:
"Behuni gati,po vjen shiu."
Brenda ne dhome kerciste zjarri bubulak.Dikush po trokiste ne dritare.Ah,ishin piklat e renda te shiut qe binin nga qielli si te ishin gure trnsparente.Jashte nuk kishte asnje njer.Me sa duket cdokush ishte futur ne ate shtepizen e tij te ngrohte dhe familjare.Pamja e arte dhe e gezueshme e mengjesit tashme ishte transformuar ne nje pamje te erret,te merzitshme dhe trishtuese...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria Zhuli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Nje+dite+vjeshte./7662


Vepra te ngjashme
Nje dite e bukur
Lloji: Pershkrim
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjt...
Magjia e kohes !!
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nj...
pershkrim
Lloji: Pershkrim
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te...
vjeshta
Lloji: Ese argumentuese
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjy...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
ESMERALDA DHE KUAZI...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE<KURRE MOS E GJYKO LIBRIN NGA KOPERTINA> QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA ...
perjetesi lumturuse
Lloji: Hartim
Dielli ndriconte cdo gje ,rruget me gure dhe pellgjet e krijuara nga shirat qe kishin rene.Rrezet e ...
Në vjeshtë
Lloji: Ese pershkruese
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjeth...
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...
Udhetim Imagjinar n...
Lloji: Ese pershkruese
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time ...
Vjeshta Naim Frashe...
Lloji: Ese pershkruese
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo i...
STINET E VITIT
Lloji: Poezi peizazhi
Heret ne mengjes {PRANVERA} trokiti dhe u hap dera zgjohuni...zgjohuni se na erd...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.