Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7659
Data e postimit: 2021-04-14 19:39:39
Shikime: 4267
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 3

Titulli: Fshati i gjyshit tim

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Fshati i gjyshit tim
Autori: Eda
Shkolla: Universiteti i gjuheve te huaja
Klasa: Viti i 2
Qyteti: Fier
E-mail: edamejdani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

FSHATI I GJYSHIT TIM
Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per fshatin e tij dhe gjithe kohen qe ka kaluar qe nga femijeria e tij dhe deri me sot me kane bere qe dhe une te flas po me te njejtin emocion sic flet gjyshi im.Cdo fjale qe ai ka thene eshte mese e vertet pasi Ngjeqari eshte fshati me I bukur.Ai ka nje ambient freskues plot gjelberim,dhe rrugicat te shtruara me gure dhe ne anet e tyre jane te mbjellura peme shume vjecare. Njerezit jane shume punetor ata mbjellin ne cdo stine te vitit produkte te ndryshme ushqimore.Nuk mungojne as kafshet e ndryshme si lop ,dhi,dele e shume e shume te tjera.Neper livadhe qendrojn kope te medha me dele. Nuk mungojn as cicerimat e zogjve qe te zgjojne cdo mengjes dhe te shoqerojne gjate gjithe dites Perrenj te vegjel qe pershkrojn tokat e fshatareve.Malet e larta te bleruara dimer edhe vere me pisha.Pra ne cdo stine gjelberimi dhe freskia e ajrit nuk mungojne.
Ky eshte fshati im I mrekullueshem!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Fshati+i+gjyshit+tim/7659


Vepra te ngjashme
fshati im
Lloji: Ese pershkruese
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskue...
vendelindja
Lloji: Hartim
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fs...
fshati im
Lloji: Tregim
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edh...
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i dre...
"stina e pranveres...
Lloji: Hartim
Pranvera nje s...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
Dimri
Lloji: Pershkrim
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshu...
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
Fshati Im
Lloji: Poezi lirike
Fshati Im Me plot fusha kodra e lugje Dhe livadhet plot blerim Me aromë t...
Fshati ime
Lloji: Pershkrim
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka ge...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.