Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6864
Data e postimit: 2019-05-22 18:33:13
Shikime: 2392
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Historia e Amelias11 vjece

Lloji: Tregim
Tema: Amelia 11 vjece
Autori: Ameli
Shkolla: Shkender libohova
Klasa: 9B
Qyteti: Lushnje
E-mail: ameli.hajdini@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris dot Amelian . Un e kam shoqe te ngusht edhe dua ta ndihmoj . Sepse ajo nuk gezon asnj te drejt si jetimet e tjer . Jetimet librat i marrin pa lek Amelia i merr me lek .
Te gjith te tjeret jan te rregjistruar ne shoqata te ndryshme .
Kurse Amelia nuk e gezon ket te drejt .
Pensionin qe i esht lidhur nga babai e merr mamaja e saj padrejtsisht .
Ajo jeton me pensionin e gjyshrve.
Para 2 vite e 2 muaj Amelia ka tentuar te bej nje Aksident me vet dashje sepse ishte merzitur nga gjyshrit .
Ata i thonin Amelias shko jeto me maman ,sepse prandaj te kemi bler shtepi ata kerkuan vet qe ne ti blenim shtepi te tjetosh me maman . Dhe e detyronin qe te shkonte te shtepija qe kishin bler per te jetuar mamaja me Amelian. Dhe e conin cdo mengjes te mamaja ajo e sillte ne drek .
Nje dit mamaja e la te raifejze banka vetem Amelia sdinte ku te shkonte sepse nga te dyja anet i kishte kundershtar. Dhe tentoj te bente vetvrasje i doli makines para . Shoferi frenoj aksidenti deshtoj dhe shoqa ime esht shendosh e mir e sot gezon jet te plot e te kenaqshme .
Fatmirsisht shoferi ishte daja i babait te saj .
Kur ai e mesoj se si ishte e verteta e ka ndihmuar shum Amelia nga ana ekonomike edhe i ka kapi nje avukat per ti zgjidhur problemin. Ka 2 vjet e 2 muaj qe nuk esht ber asnjgj .
Kan vajtur disa her ne bashkin e lushnjes per te kerkuar ndihem asnjher nuk i esht ofruar ndihme .
Kjo tregon se ktu nuk funksjonon Shteti I , Drejtesia dhe esht shkelur me te dyja kembet 👣 Konventa Nderkombtare e te Drejtve e Femijve .
KJO TREGON SE SHQIPRIA NUK KA QEN NUK EDHE DHE NUK DO JET KURR.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ameli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Historia+e+Amelias11+vjece/6864


Vepra te ngjashme
beni ecen vet
Lloji: Ese shpjeguese
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr ve...
babi im
Lloji: Ese argumentuese
babi im esht nje engjell babaiim esht me ...
Te jetosh...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Historia e nje vajz...
Lloji: Tregim
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz...
Te shtrenjtes time,...
Lloji: Leter
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuq...
Mamaja dhe Babai im
Lloji: Ese argumentuese
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te...
mamaja dhe babai im
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me t...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
pasioni im me mreku...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nje enderr,nje pasion,nje deshir qe na terheq drejt nje te ardhmje te suksesshme.P...
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LU...
Vellai im
Lloji: Analize letrare
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i c...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.