Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1595
Data e postimit: 2013-10-17 20:08:02
Shikime: 7286
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: dashuria e vertete

Lloji: Tregim
Tema: te dua
Autori: Na da
Shkolla: bajram curri
Klasa: 8a
Qyteti: romaje
E-mail: flatrat_magjike@zbavitu.net

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin.Nje dite teksa Teo dhe Nala po ecnin pane nje dyqan unazash dhe vendosen qe ti blinin .ato unaza ishin magjike dhe ne secilen prej tyre shkruhej 'Te dua pafundesisht' .dashuria e tyre ishte e madhe por prinderit e tyre nuk e lejonion martesen e tyre keshtu qe ata duhej te ndaheshin por nuk e bene.ne nje mbremje Nala thirri Teon dhe filluan te shetisnin .Ishte shume erresire dhe ata po ecnin ne shinat e nje treni dhe u u ulen aty te bisedonin Nala leshoi unazen sepse ishte shume e pikelluar por Teo i tha qe e dashuronte marrezisht dhe se dashuria e tyre duhej te vazhdonte por ne ate moment u pa nje tren i cili po ecte me nje shpejtesi te madhe dhe e kishte humbur kontrollin ata u larguan por Nala u kujtua se unaza ishte akoma aty por pasi e mori ishte teper vone per te pasi ajo vdiq.Teo u merzit shume dhe qante por lotet nuk mund ta kthenin ne jete dashurine e tij .E si do te munde te jetonte pa te tani keshtu qe ai morri vendimin qe te vdiste edhe ai ne shinat e trenit .me ardhjen e trenit te radhes ai beri vetevrasje por para se te vdiste ai mori unazat dhe i vendosi ne gishtin e nales dhe te tij dhe shtrengoi duart me te .Te gjithe U Deshperuan dhe pasi ata e donin njeri tjetrin hapen nje varr qe ti nxinte te dy qe ta kalonin jeten ne parajse dhe kjo ishte edhe shenja e dashurise :'Te dua pafundesisht'



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Na da - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/dashuria+e+vertete/1595


Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Histori dashurie...
Lloji: Tregim
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne st...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...
Viti 2100.
Lloji: Hartim
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cudit...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Ta duam njeri tjetr...
Lloji: Hartim
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shu...
Trimat SHQIPETAR
Lloji: Poezi personale
103 VJET I LIRE KOMBI YNE SHQIPETAR, POR C'KANE VUAJTUR SHQIPETARET ME PERPARE? NENAT QANIN BIJT...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...


Komentet e fundit!

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummm bukur te lumte
  Pergjigju

Emri: Bleonna :)
Email: bleona_j@postribe.com
Komenti: Wow sa storie e bukur . Te pergezoj per imagjinaten ..
  Pergjigju

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: uau
  Pergjigju

Emri: SYNELA MEHMETI
Email: SYNELA-BARCELONA@LIVE.COM
Komenti: BRAVO SHUM MIR
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.